{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Hundehvalpe i DR 1 om morgenen {{forumTopicSubject}}

DR 1 sender hver morgen et BBC program der hedder:
"Tæt på vores kæledyr".
Det handler om nyfødte hvalpe, man følger til de er 10 uger og flytter hjemmefra.
3-4 forskellige racer hver gang, men racer, som ikke er så populære.
Irsk Terrier, Mastino Napoletano, Engelsk Setter osv.
De er bare så søde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundehvalpe i DR 1 om morgenen
  • #1   11. feb 2017 Jeg så 5 min i morges efter jeg kom hjem fra nattevagt.
    Jeg synes, det jeg så var plat. Det var sat op på en mærkelig måde, hvor en speeker snakkede, som var det hvalpenes tanker.
    Det skulel ligne at de små hvalpe på 5-6 uger var helt alene hjemme og så gik på opdagelse i hjemmet, der var meget fint og med flotte gulvtæpper over alt. Der gik hvalpene så rundt alene (skulle det se ud som om) - et at kullene gik inde i et værelse, men masser af maling, paletter og papir på gulvet, og så jokkede de jo i alt malingen, rendte rundt med penslerne med maling på, så det kom ud over det hele - også på dem selv - som om det vilel ske i virkeligheden, det var et setup jeg slet ikke fandt sjovt. Malingen var jo ike kfarlig, det sagde speekeren også, men ingen ville lade hvalpe løbe rundt og smøre sig ind i maling. Pensler, palet osv var helt nyt, så det var tydeligt det var en meget konstrueret scene de spillede.

• #2   11. feb 2017 .... og så var der store hvalpe på over 5 uger der stod og ville ud, men det måtte de ikke komme, de havde aldrig været udenfor !
    Kors tænke jeg bare, så store hvalpe kan man da ikke holde indenfor i så fint et hus, de var fuld at liv og der skulleske noget - de skulel da vare være lukket ude, de stod og kiggede ud på forældrehundene der løb i haven - det virkede også meget kontrueret.

• #3   11. feb 2017 Det har jeg så ikke set.
    Forleden dag så jeg et par minutter af nogle Irske Terrier hvalpe og i morges så jeg to Engelske Setter hvalpe "tage stand" overfor en "fugl".
    Den ene var helt optaget af fuglen, og den anden mistede hurtigt interessen.
    Ret interessant, syntes jeg.
    Jeg tænkte faktisk på, at jeg bedre kunne forstå de opdrættere, der var lydhøre overfor hvalpekøberes ønsker og hjalp med til at fordele hvalpene efter "sind".
    Hov det lød vist lidt kringlet!
    Og så skal man da heller ikke tage, for mere end det er.
    Selvfølgeligt er det "poppet", det sælger smiley
    Men nogle skønne hvalpe og så vidste jeg faktisk ikke, at Engelske Settere fødtes hvide

• #4   13. feb 2017 Øv- Irske Terriers i TV uden at jeg har set dem. Min søster ringede godt og fortalte at min lille nevø (han er 4 år) havde siddet og set det og havde kommenteret at 'det var sådan en hund som Clinton' smiley

• #5   13. feb 2017 Ja, det er ikke lige dem, man ser flest af.
    Som barn gik jeg tur med en Irer og en Mops "Panser" og "Kobber".
    Men vi fik strenge ordrer på, at det var helt forbudt, at slippe dem.
    Så vi gik Fælledparken rundt og afleverede dem igen.
    Jeg må erkende, at det var søde hunde, men blot nogle af mange, som vi luftede.
    Men de gjorde ikke noget større indtryk på mig dengang.
    Senere er jeg dog blevet Terriermenneske og ville nok have set på Kobber med andre øjne i dag smiley
    Og jo, så bor der en Birkerød, som jeg har set et par gange.
    Jeg har kigger på DR`s oversigt, men pist væk er programmerne!

• #6   14. feb 2017 Nej, det er en af de racer, hvor man rigtig tit skal forklare hvad det nu er for en smiley
    Pt har jeg jo fornøjelsen et stk 10 mdr gammel irerhan. F*** han er skøn; totalt fandenivoldsk, hyperaktiv, fræk som en slagterhund, mega lærenem, superkærlig og med totalt god humor.

profilbillede
  • #7   14. feb 2017 Ja, han er skøn smiley
    Du lagde på et tidspunkt et foto op af ham, hvor han har "et dyr" i munden.
    Kanon billede.

• #8   14. feb 2017 Det her ?

profilbillede
  • #9   14. feb 2017 Man kan da ikke andet, end at holde af sådan en smiley
    Super godt billede.

• #10   14. feb 2017 Syntes de er såååååå søde, også med katte (og vidst også andre dyrebørn)

Men mandens kommentare er nogle gange ret distraherende smiley

Den ene gang var en hvalp blevet placeret i armene på sine nye ejere, den stress-gabte, men manden sagde den tog det helt med ro og var træt

Kommentér på:
Hundehvalpe i DR 1 om morgenen

Annonce