{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Opstart af blog. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg går med en ide om at jeg gerne vil blogge.
Men hvordan er i andre kommet igang med det?

- laver i selv hjemmesiden?
- hvor meget tid bruger i på det?
- har i sponsorere, og hvad siger læserne til evt reklamer på bloggen?
- laver i det for jeres egen glæde, eller tjener i på at blogge ?

Kom gerne med en masse guldkorn jeg kan tage med i mine overvejelser omkring blog.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart af blog.
  • #3   8. mar 2017 Lavede i en gratis hjemmeside? Jeg går efter en betalingsside, og har også en der kan lave den for mig. Men vil dog helst selv gerne lære det.

• #5   8. mar 2017 Kan du ikke sende mig et link til din blog i en pb? Så kan jeg lige tjekke den ud for inspiration.

• #9   8. mar 2017 Er lidt nysgerrig over hvorfor i har valgt at skrive på engelsk?

• #11   9. mar 2017 Lavede den selv, fordi jeg ville dele mine erfaringer og viden, og komme med gode tips. Du kan se hvordan den er bygget op www.tossetmedhund.dk.

Men ja, jeg har fået en del "sponsorer" eller som jeg kalder det; en "samarbejdsaftale".
    Nogen har jeg selv kontaktet, men der er også nogen, der har kontaktet mig og spurgt om jeg var interesseret i et samarbejde.
    Det foregår mest sådan, at jeg får nogle ting som jeg fortæller om på bloggen, og deler det på min facebookside "Potepatruljen".
    Det er forskelligt hvor længe aftalerne vare, men jeg har en med DogAmok som jeg stoppede med at modtage i december, har dog selv købt 3 måneder efterfølgende, og til juni fjernes siden på bloggen, så man kun kan komme ind på den via link.
    Jeg får ingen penge for det, med mindre jeg sælger de ting som jeg får.

Der er ingen, der har klaget over reklamerne. Jeg tænker, at læserne enten ser bort fra det eller tager det til sig. Jeg skriver netop om tingene på den måde, for at det vækker deres interesse. smiley

• #12   9. mar 2017 Jeg startede med at lave blog her i januar, primært som en dagbog til mig selv, for at kunne se tilbage og læse om udviklingen med hundene smiley

Her for et par dage siden besluttede jeg mig så for at offentliggøre den, og lavede en lille facebook side til.
    Pt. er det dog primært min familie, der følger den, men den er som sagt også kun et par dage gammel smiley

Jeg har lavet det hele gratis på wordpress, det er ret simpelt og hurtigt at komme i gang med. Blogspot.dk er også gratis og nemt smiley

Bloggen er her: https://lineehmsen.wordpress.com/

• #13   9. mar 2017 Man kan ikke starte med at tjene penge på at blogge. Man starter bloggen, får en masse læsere, og så kan man begynde at arbejde med sponsorer. For sponsorer handler det jo om det publikum, du har, ikke selve bloggen

• #14   9. mar 2017 Jeg har en madblog og bruger blogger.com. Det er gratis og virkelig nemt at bruge.
    Jeg har valgt ikk at få reklamer ind på min side, da jeg synes de forvirrer mere end de gavner.

• #15   9. mar 2017 jeg kan klart anbefale wordpress som system - næsten uanset hvilken type side man gerne vil have.

At hoste den selv, altså betale for det, det giver altså nogen flere muligheder mht at fiddle rundt 'backstage'.

• #16   12. mar 2017 Dem af jer, der har erfaring med wordpress - er der en af jer, der har lyst til at hjælpe mig med, hvordan man ændre et par små ting på min blog? smiley

I så fald, må i meget gerne skrive en pb, så kan jeg lige forklare lidt bedre smiley

• #17   12. mar 2017 du skriver bare smiley

Kommentér på:
Opstart af blog.

Annonce