550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dårlig mave efter foderskift Dårlig mave efter foderskift

Hej. Vores 6 mdr gamle hvalp har fået lidt tynd mave efter foderskift, fordi det ikke har været muligt at gøre det blidt ved at blande gammelt og nyt foder, idet vi kun skifter fordi han på ingen måde gider spise det gamle.

Nå, spørgsmål: ordner det sig selv i løbet af et par dage, skal jeg lave kogt ris/kylling og supplere med eller skal jeg købe en af de der tubepasta som jeg ikke husker navnet på? smiley

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig mave efter foderskift
  • #1   9. mar 2017 køb noget Canicur hos dyrelægen - synes det virker bedre end Zoolac smiley

evt. lidt udkogt ris blandet I fodret

• #2   9. mar 2017 Jeg ville give maven ro og evt. bruge enten Canicur eller Prokolin i stedet for Zoolac i løbet af dagen i dag.

Så ville jeg købe noget skånekost hos dyrlægen, som jeg ville starte maven op på stille og roligt, indtil den fungerer normalt igen. Og så stille og roligt - fra dag til dag - blande mere og mere af det nye foder i, indtil hunden er kommet helt over på det nye foder uden dårlig mave smiley

• #4   9. mar 2017 Ninja, det virker godt nok voldsomt at skulle købe en hel pose skånefoder.

• #5   9. mar 2017 Du kan også købe det på dåse smiley

• #6   9. mar 2017 Jo jo, men alligevel. Altså, han skal ikke ud hele tiden og det er ikke vandtyndt. Kunne bare se, at hans afføring var lindt.

• #7   9. mar 2017 Okay, hvis det ikke er særlig slemt, ville jeg også bare køre videre på det nye foder og lade hans mave vænne sig til det smiley

Vores ene hund havde nemlig samme problem, da vi skiftede foder fra det, som hun fik hos opdrætter til det, som vi ville fodre med. Men det var ikke kun lidt dårlig mave. Det varede i 2-3 dage og var virkelig synd for hende. Så vi kørte den sikre med skånekost og stille og rolig tilvænning til det nye foder smiley

• #9   9. mar 2017 Hvor køber du de piller, Birgitta? Og er de beregnet til dyr? Hvis ikke, må de så få dem og hvordan ved jeg mængde?

Vi har haft zoolac liggende, men det var blevet for gammelt.

• #11   9. mar 2017 Jeg har også haft givet min paraqurt så blev maven hurtig fin igen

Kommentér på:
Dårlig mave efter foderskift

Annonce