1.914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad gør jeg? Hvad gør jeg?

Vi har tre løwchen hunde, 1 tæve og 2 hanner (kastreret). Vi har haft alle tre fra de blev født, så de er vant til hinanden. Der har altid været lidt spændinger mellem de to hanhunde, når tæven er i løbetid, men det har vi nu fået sat en stopper for, da vi fik hende steriliseret i sidste måned. Men spændingerne imellem de to hanhunde er nu blevet til slåskampe. De stiller sig an overfor hinanden og ligesom puster sig op og skubber til hinanden og så lige pludselig ryger de i totterne på hinanden og det er virkelig alvorligt. Vi har været til dyrlæge med den ene, da den blev bidt i skulderen og humpede rundt.
Hvad skal vi gøre og hvad kan årsagen være?
Skal vi have fat i en hundepsykolog?
Vi er virkelig i vildrede, da vores hunde er vores et og alt.
Håber i har nogle gode råd.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg?
  • #2   11. mar 2017 Vi måtte desværre finde et nyt hjem til den ene af vores hanhunde smiley

• #3   11. mar 2017 Uh det lyder meget mærkeligt, løwchen er normalt en utrolig omgængelig race, jeg har aldrig set nogen slås;(
    Jeg ville som det aller første få begge hunde grundig undersøgt hos dyrlægen.

• #6   11. mar 2017 Der må findes en måde at få dem på rette køl igen da det overhovedet ikke kan komme på tale at vi skal af med den ene. Det er umuligt at vælge.

• #7   11. mar 2017 Alder?

• #9   11. mar 2017 Hvis det er de to søskende på din profil synes jeg du skal få tjekket syn og for smerter. Hunde der har levet sammen gennem 10 år bør ikke lige pludselig ændre så meget adfærd. Heller ikke selv om i ændre i flokkens dynamik vedatsteriliserer tæven.

• #11   11. mar 2017 De har været de bedste venner i 10 år. Vi vil svinge en tur til dyrlægen og så må vi tage den derfra.
    Men tak for de mange svar

• #12   12. mar 2017 Hvis dyrlægen ikke kan finde en smertereaktion, fejl i synet, hørelsen eller andre ting, der kan forklare ubalancen, så prøv en osteopat eller kiropraktor.
    Hundene kan have muskler eller nerver i klemme, som dyrlæger ikke bemærker.

• Jette C
    Jette C Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 3 Svar: 6
    #13   14. mar 2017 Hej. Har ingen råd. Men på facebook findes en gruppe der hedder Løwchen hygge. Der er Jannie Pedersen som opdrætter Løwchen. Hun ved ALT om racen. Har selv en han på 7 år--Skønnere race findes ikke. SMILER. Held og lykke

Kommentér på:
Hvad gør jeg?

Annonce