{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Dramatisk nat... {{forumTopicSubject}}

...endte i blodbad :o( Sakki er indlagt nu og jeg sidder trist tilbage med en flækket læbe...
Han blev opereret i går og alt gik strålende, lige indtil i nat (link fjernet)
Sakki sov i mit soveværelse - hvilket han normalt ikke gør - jeg vågnede, da han blev urolig...
Jeg tændte lyset og kunne se, han var på vej til at ta springet op i min seng, som er temmelig høj.. Jeg forsøgte at afværge med det resultat, at kæmpekraven stødte med et sæt lige ind i min læbe..AV for H....men op kom han da, man er jo spids og til tider stædig...
Der lod jeg ham ligge, mens jeg sørgede for koldt på læben..Han havde nu puttet sig og sov roligt, men jeg vågnede senere og fik et chok, da jeg tændte lyset..blod og meget af det...
Fik ham båret ud på badeværelset - vækkede Nikolai..ringede til lægen..ringede til vagten... fik at vide vi sku lægge kompress på og fortsætte med at ringe vores egen, da hun var tættest på...Nikolai sad på gulvet i brusekabinen og holdt klude stramt...
Lægen kom eft. i alt 1 time...puhaaaaa...nu kører vaskemaskinen med blodhånklæder i stakkevis..Nikolai ka lige sove lidt før skoletid...
Godt Sakki er i gode hænder nu....undskyld, hvis texten er rodet..
God morgen fra Sus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dramatisk nat...
Kommentér på:
Dramatisk nat...

Annonce