{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.581 visninger | Oprettet:

Tillykke Bianca {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Tusind tak for opbakningen i nat. Tak Anne Mette for en update, der var bare ikke mere i os til sidst.

Her er linket til tråden fra i går:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=429055

Nå, men så er alt i orden. Men det blev dramatisk.

Mit sidste input i forrige tråd var at vi var til dyrlæge for at få en kalkindsprøjtning ca. halv to. Kvart i 3 var intet sket, hun pressede og pressede, men ingen hvalp.

Af sted til dr. Dyr igen. Der fik han taget en mega stor han ud, som godt nok sad rigtigt, men hun kunne ikke føde selv. Så var der nu 2 drenge og en pige. Vi tog hjem igen, og prøvede at få lidt søvn. Men inden vi fik lagt os fødte Bianca en pige mere lidt i halv fem. Fint, så sover vi videre. Lidt i seks blev jeg vækket (de sov lige klods op af mig), fordi hun fødte endnu en dreng. Så fem i alt blev det til.

Det var en stor lettelse at det ikke endte med kejsersnit. En stor tak til vores dyrlæge, som godt nok måtte hive den store dreng ud med tang. Så Bianca fik kalkspøjte igen og smertestillende. Hun er noget svag i bagbenene, men kommer mere og mere op. Men alletiders mor, det er hun. Hun ligger og nusser og passer dem, også da det var allerhårdest for hende med nr., 3.

Vi skal til dyrlæge igen senere i dag, han skal lige "behandle" Bianca færdig.

Men det er også nogle store hvalpe i forhold til første kuld. Fra 202 til 277 gram. Det er nogle pæne størrelser for en gårdhund.

Tillykke Anne Mette, så er der en lille pige, Hvem det bliver det må vi se når hun bliver lidt større.

Mia E, det bliver selvfølgelig også en dejlig dreng til jer også. Jeg kan jo sætte navn på alle de nye hundeejere nu, men det er nu en anden "historie".

Tak for støtte op opbakning, men det var lidt for spændende for os, men hun klarede det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillykke Bianca
Kommentér på:
Tillykke Bianca

Annonce