Hun vil sove højt oppe... Hun vil sove højt oppe...
Ja jeg indrømmer da gerne, at jeg har en lidt tosset hund. Hun ligner sin ejer ;o)
Men jeg har bemærket her på det sidste, at hun bevidst gerne vil sove højt oppe. Når vi sover hjemme, sover hun i sengen med mig og natten. Min seng er højere end normalt. Men hun kan stadig hoppe derop selv. Når min kæreste sover hos mig, sover hun på gulvet med hans hund eller i sofaen.
Hjemme hos ham, må hun ikke være i soveværelset og slet ikke sofaerne. Det ved hun. Så nu er hun begyndt at finde andre alternativer.
Jeg kan se, at hun går rundt og udser sig steder, som er over gulvet. Normalt sover hun op ad hans hund på et tæppe på gulvet.
Men det sidste stykke tid, har hun fundet sig vej op på en spisestol eller som i nat en vasketøjs pose der stod oppe på en flyttekasse. Så hun er kravlet højt, for at komme derop.
Er det kun mig der finder det højst besynderligt?
Kan det være fordi der er koldt på gulvet?
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Tænker lidt på, det er en lille hund, og måske har den bedre med et fuldt overblik........
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Det kan da godt være. Men hun synes nu også at det er hyggeligt at putte med den store hund. Men hvis den ikke ligger på et tæppe, vil hun hellere ligge på en stol.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 68
;0)
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.134
Pixel kan dog godt sove på gulvet.. men til gengæld så er hun simpelt hen mester i bagbensbalancering, så hun lige bliver 4 gange så høj og kan se bedre, når vi går tur.
Hun vil sove højt oppe...