{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Hun(d) vil ikke sove ?!? :-( {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen,
Vi har et problem derhjemme med vores lille rotte Carla, som ikke sover igennem om natten. Hun sover normalt i fodenden hos os, hvilket i sig selv er super hyggeligt.
Problemet består helt nøjagtigt i, at hun allerede kl. 5 - 6 om morgenen begynder at tumle rundt og pive fordi hun vil ud. Det skal nævnes at vi bor i lejlighed på 2. sal, og ikke bare kan lukke hende ud i haven, så det er ganske belastende. Hun går normalt i seng ca. kl. 11 om aftenen - samtidigt med min kæreste, og da jeg går i seng ca. kl. 1.30 så lufter jeg også lige hunden.

Det er MEGET frustrerende, kan hunden virkeligt ikke sove længere ?! Kan den ikke vænnes til at holde sig og vente til vi står op kl. 7 ?

HJÆÆLP ???

<b>PAPPI

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun(d) vil ikke sove ?!? :-(
  • #1   25. mar 2009 Jamen hvor gammel er hunden?

• #2   25. mar 2009 Så vidt jeg kan regne ud er hun ca. 6 måneder?

• #3   25. mar 2009 Pappi .
    Jeg må sige man ligger som man har redt.

Hunden skal ud at gå, om det så er kl. 4 om morgen eller kl. 10 om formiddagen.

Jeg har have og kan benytte mig af aden, men det gør jeg ikke, jeg tager en tur med hunden, uanset tidspunkt.

Så har man valgt at holde hund, så må man ligge dovnskaben på hylden, .

• #4   25. mar 2009 Jeg har også en. Kaido er 9 måneder og hun mener at livet er for kort til at sove, så hun vækker mig mellem 5.30 og 6 hver morgen...... Ofte møder jeg først på arbejde kl. 11, så det er lidt surt. Men jeg har så valgt at gå tidligere i seng, stå op, når hun vækker mig og få noget ud af dagen:-)

• #5   25. mar 2009 OG det skal lige siges at Kaido bestemt ikke er trængende......... Jeg skynder mig at tage tøj på og gå med hundene, når de har vækket mig, men vi kan sagtens gå 15-30 minutter før hun skal af med noget.

• #6   25. mar 2009 Att. Hulgaard´s Babett . : Undskyld mig, men hvad i alverden har det med dovenskab at gøre ?????? ... vi går med hunden mange gange om dagen. Vi vil bare gerne have vores nattesøvn et par timer længere.

Tror i et mørklægningsgardin i soveværelset vil hjælpe noget ?

• #7   25. mar 2009 Vores står også om morgenen omkring kl. 6 og tripper og vil ud.
    Så er det bare op og ud og gå med dem.
    I weekenden er det det samme. Så der står vi op, går med hundene, giver dem morgenmad. Når det er gjort, så kan vi hoppe i seng igen og sove længe.

• #8   25. mar 2009 Uanset om vi har hundene i soveværelset eller ej, bliver jeg vækket på samme tidspunkt....... Og vi har mørklægningsgardiner i soveværelset.

• #9   25. mar 2009 hmmm.....Fie er over 5 år og vækker mig stadig meeeget tidligt *G*

Gerne før 5.30, så skal hun lige rumstere lidt rundt og se om jeg er i live, inat var klokken 4.15

• #10   25. mar 2009 i kunne måske prøve at aftenfodre en time før? måske det kan gøre forskellen? smiley

• #11   25. mar 2009 hmm måske er vi bare heldige, vi har 6 hunde og ingen af dem står op et sekundt før vi står op, og de bliver også gerne liggende hvis ikke vi hiver dem ud af fjerene... g

• #12   25. mar 2009 Jeg er nok bare heldig, Babett sover lige så længe som jeg, så der er bare ro i huset.

Så op og i bad, sætte kaffen på, og så er det ud at gå eller cykle en tur, og Babett får læst de første nyheder, som hun finder på sin vej.

Hjemme igen så opholder babett sig i haven, og passer sig selv, indtil jeg kommer eller hund kommer ind.

Det er bare dejligt at ha en hund der fungere. og bare slapper af hjemme.

• #13   25. mar 2009 Det er jo nok også et spørgsmål om, at hunden skal blive ældre. Men de første par år skal man nok ikke forvente at hunden kan sove længe om morgenen. Hvalpe og unghunde er jo fuld af krudt, der skal ske noget straks de slår øjnene op - i hvert fald i de fleste tilfælde. Og sådan er det bare.

Og i bedste fald, kan man håbe at den lære det når den bliver ældre.

Jeg ville da også ønske at, specielt de 2 af vores, kunne sove lidt længere og ikke begyndte at stå og pive og kradse et kvarter før vækkeuret ringer.

• #14   25. mar 2009 Jeg havde bare tidligere end rotte, og hun skulle ikke ned før jeg 'sagde til'. Så var bare nervøs for om min nye hund agerede unormalt smiley Men kan høre at i/vi er mange med det 'problem' smiley

• #15   25. mar 2009 vi er åbenbart heldige, fimze har aldrig 'vækket' os om natten og har sovet igennem siden vi fik ham, og lille Carlo, ville ud de første 3 nætter, men når han blev urolig, lagde vores datter bare hånden ned i kurven til ham, så faldt han i søvn igen, og han sover nu fra ca 23 til 6-7 næste morgen, så vi er åbenbart priviligeret:-)

• #16   25. mar 2009 vores gravhund står ikke op før kl 10.00 og regner det blir kl over middag, selvom man tilbyder hende komme ud flere gange.

Kommentér på:
Hun(d) vil ikke sove ?!? :-(

Annonce