sikke en lettelse :-) {{forumTopicSubject}}
vi var nede for at se vores dejlige Merle for første gang IRL i mandags...
må ærligt indrømme vi var en smule nervøse for, om hun nu var som vi håbede på, det vil sige glad fræk social og vaks....
vi er nemlig bestemt ikke ude efter en bange forsigtig hund.
da vi kom ind i hvalpe rummet var den hvalp der modtog os, som den eneste, Merle. Der stod hun og logrede med halen det første hun gjorde da hun blev taget op var at slikke og kravle rundt.
dejligt at kører derfra og vide vi havde valgt rigtigt, så nu går tiden bare ekstra langsomt indtil vi får hende hjem.
er der andre herinde som har prøvet at bestille en hvalp inden i havde set den?
vi har lagt fotos ind fra i mandags, hvis nogen vil se vores lille fotomodel på 310 gram
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
og tusind tak michelle.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Og tillykke forresten!
nov 2006
vi har "bare" været nede og besøge hende, vi henter hende d 6/1-07 hun er kun 4 uger jo
mar 2006
Ah, jamen det var også præcis det jeg gjorde.. Jeg var lidt *sent* ude fordi den hvalp jeg oprindeligt havde bestilt døde, så jeg skyndte mig at få mig skrevet op til en anden hos en anden opdrætter gennem specialklubben. Så tog jeg op for at besøge ham 3 dage senere (da han var 4 uger), og det var en god oplevelse.
nov 2006
det er første gang vi har gjort det på denne her måde, var du ikke også nervøs inden? hvad nu hvis det var den forkerte man havde valgt osv osv osv...vi havde mange tanker og samtaler i bilen da vi kørte ned til lolland i mandags.
mar 2006
nov 2006
kø og kø... det er ret populærer... men samtidig er de også dyre... vi så forældrene inden blackie nedkom... så vi vidste nogen lunde hvordan hun ville komme til at se ud.
vi har skam ikke betalt det fulde beløb endnu...kommer ind på kenlens konto i morgen. men jo vi lagde 3000 i depo for at vise vi var seriøse
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 1.042
Vi har også bestilt vores kommende hundehvalp.. en hvid schæfer hos kennel Egeborg (Vibeke L herinde) hvalpen skulle gerne fødes omkring April.. Og har allerede selv bestemt navn.. Den skal Hedde Egeborgs Blanca.. Vi glæder os meget!
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
Jeg havde ventet på en acd-tæve i over et år, så da de ringede og fortalte at deres hund havde blevet parret, så nærmest råbte jeg i telefonen at jeg ville købe en tæve.
sikke en lettelse :-)