{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Sikke en panisk morgen - hundene...... {{forumTopicSubject}}

Ja altså NU kan jeg se det morsomme i det - men det kunne jeg ikke liiiige da det stod på....

Lukker hundene i bilen og går derefter ind efter de sidste ting og så skal min datter så køres i børnehave....

Da vi skal ind i bilen ser jeg så, at ALLE dørene er låst!!!

Lille nye Jessie har været så elskværdig, at træde på låsen i førersiden, så alle døre er blevet låst.
Og bilnøglerne....ja de sidder jo så i tændingen:(

Inde i bilen sidder Jessie og piver, da hun jo vil ud til mig og ikke kan forstå jeg ikke kommer ind til hende.... Jason tager det med ophøjet ro.

Jeg er i PANIK - alle er på arbejde....og jeg er ikke medlem af falck og ved, at regning derfra vil gøre meget ondt på økonomien lige pt.....

Får ringet til børnehaven og sagt, at vi nok bliver NOGET forsinket;)

Tager så noget af vores hestehegn (ståltrådshegn) og noget værktøj og forsøger, at brække bildøren så meget ud, at jeg kan få tråden ind og ned til låsen.

Skal lige sige, at det er IKKE nemt, når der sidder et stks Jessie på 10 uger og venter inde i bilen på denne tråd - så hun kan bide og lege med den!!!!!!!

Nok skælder jeg ikke ud på mine hunde og slet ikke en hvalp - men må indrømme, at jeg snakkede med MEGET store bogstaver udenfor bilen - da jeg ikke kunne få tråden ned til låsen, når hun ligesom ville hive i den;)

Men ned kom den - fik også den lille løkke jeg havde lavet for enden, rundt om låsen som desværre er en ret lige "pind" uden knop på......så at få den hevet op så ret håbløst ud, men prøves skulle det jo!

I første forsøg og med et kraftigt træk - sprang låsen OP:):):):)

Døren blev hevet op og nøglerne i tændingslåsen taget ud - og så dansede jeg ellers rundt i gårdspladsen af lettelse og glæde.....
Og min datter på 5 år syntes hendes mor var sej!!:)

He he....syntes lige i skulle have lov at grine lidt med af vores kaotiske morgen:)

Så til alle og MIG SELV: Husk ikke at lade nøglerne være i bilen, når i har lukket hundene derind!:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke en panisk morgen - hundene......
Kommentér på:
Sikke en panisk morgen - hundene......

Annonce