{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Nedtrykt hund - hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Min ene hund har været ret nedtrykt de sidste 2 dage, og han har kun spist meget minimalt (dvs. maks. 2 mundfulde mad på 2 hele døgn). Han har generelt gået rundt med halen nede og virket meget træt og uoplagt.

Det startede sådan her. Lørdag var alt helt normalt. Søndag morgen havde han diarre, og han ville ikke spise morgenmad. Han virkede ellers normal resten af dagen, men søndag aften ville han ikke spise særlig meget (1/4 af normal portion). Mandag morgen ville han ikke spise morgenmad. Jeg tog så på arbejde, og da jeg kom hjem, kom han slet ikke ud for at hilse på mig. Jeg kiggede efter ham og fandt ham i transportboksen, som han var kravlet ind i. Der lå han så helt nedtrykt. Da han kom ud, havde han halen nede og gik bare ind i transportboksen igen. Han nægtede også at spise aftensmad søndag, og han lå ellers bare og sov. Hans øjne var helt røde.

Mandag tog vi så til dyrlægen. Dyrlægen undersøgte:
- Tænder
- Lyttede til hjerte og lunger
- Tog temperatur
- Undersøgte knæ, ryg og nakke
- Kiggede på huden
- Kiggede i øjne (slimhinder)

Men alt virkede til at være normalt. Han kunne ikke finde noget, som virkede til at være ualmindeligt. Hunden fik så en indsprøjtning, som skulle give appetit. Og vi fik noget specielt dåsemad med hjem, som jeg skulle forsøge at give ham. Han spiste ca. 1 skefuld af "skåne"maden i går og ca. en halv skefuld i morges. Han virker en lille smule mere frisk end i søndags, men slet ikke på toppen endnu. Dyrlægens næste skridt er at tage blodprøver, hvis han ikke er normal i morgen. Så det er selvfølgelig planen.

Er der nogen, der har prøvet noget lignende?
Man bliver simpelthen så bekymret!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nedtrykt hund - hvad kan det være?
Kommentér på:
Nedtrykt hund - hvad kan det være?

Annonce