740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Update på Asgers hofteoperation Update på Asgers hofteoperation

Jeg synes i skulle have en lille Update på min lille knægt Asger.
For 3 uger siden fik han ved et uheld slået sit ene hofte ben afled ud af hofteskålen. I dagene efter beslutningen om at opererer var jeg meget i tvivl om det var den rigtige beslutning, men flere her inde skrev om deres gode erfaringer med pågældende operation og beroligede.
I dag er jeg ikke i tvivl, det var helt klart det rigtige at gøre.
2 dage efter operationen kom knægten hjem, og allerede der støttede han på benet. Der var ikke meget kontrol over det, men det er kommet hurtigt. Efter en uge var han igen med på små ture rundt i kvarteret og han tullede rundt og søgte godbidder i haven. Men ville helst galoperer eller gå langsomt. Efter 14 dage begyndte han at bruge samtlige gangarter igen. Han kunne nu lege i haven, løbe efter bold og legetøj, og ville træne tricks igen. Han begyndte at lette ben - også det raske! Dvs at stå på det opererede ben.. Og de sidste dage er han begyndt at hoppe op i sofaen - spørg lige om moren her får et gys hver gang.. Han hopper igen op når man kommer hjem fra job - sikke en uvane.. Og nyder i det hele taget livet i fuldedrag.

Den meget tid med kraven har resulteret i noget træls pels som vi i dag har arbejdet nogle timer med, og så har han fået sig en gang øresvamp af det, som vi er ved at være af med igen.

Han leger igen med mynte - vi venter lige nogle uger endnu før han og gnocchi slippes fri sammen igen udendørs. Men inden for ligger de og hygger igen.

Men hold op hvor har han gjort min tvivl til skamme. Et er dyrlægen fortæller en der er en god prognose efter en operation, men at opleve det selv er noget helt andet.
Jeg vil i hvert fald anbefale andre at seriøst overveje at sige ja tak til den samme operation som Asgers hvis nogen spørg til det en gang i fremtiden. For hold op vi er overraskede over hvor godt det er gået..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update på Asgers hofteoperation
Kommentér på:
Update på Asgers hofteoperation

Annonce