{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Loppe-flåtmiddel {{forumTopicSubject}}

Jeg har hidtil brugt Advantage de to gange mine hunde har haft lopper. Men nu er vi kommet på landet og de første flåter har allerede meldt deres ankomst, så jeg tænker om ikke vi skulle give dem et skud beskyttelse. Jeg aner dog ikke hvor godt tingene virker og hvilke der er meldt flest eller færrest bivirkninger på.

Hvad vil I anbefale? og hvofor?

ps. det er til små hunde. Nogle under 2 kg.

Vh Vimala

Kommentarer på:  Loppe-flåtmiddel
  • #1   10. apr 2017 Bruger bravecto, det fungerer vildt godt. Det er en pille hunden spiser, hvilket jeg bedre kan lide end de der dryppe-metoder. Jeg oplevede flere gange at Coco (sort hund) fik hvide hår, der hvor der var dryppet, så det synes jeg var liiiige rigeligt krads..
    Bravecto er selvfølgelig ikke rene urtepiller, men jeg tænker lidt på det ligesom menneskemedicin, fx: man tager jo ikke skade af hovedpinepiller, men lægger man dem mod en dårlig tand (istedet for at sluge dem, et gammelt "husmorråd") ja, så får man altså sår på tandkødet.

• #3   10. apr 2017 Bravecto må ikke bruges til hunde under 2 kilo

• #4   10. apr 2017 vi har aldrig opleve flåter på vores hunde. kun når vi gå ture nær vejkanten hvor græsse er højt smiley men vil anbefal og snak med dyrlægen om det rette flåt og loppe midel

• #5   10. apr 2017 Hvis du oplever Advantage har virket godt, og dine hunde har kunnet tåle det, så ville jeg fortsætte med at bruge det smiley

Hov, jeg så ikke, at det også var et flåtmiddel du søgte ...

• #6   11. apr 2017 Advantage har virket godt og uden bivirkninger på mine hunde, så det ville være føstevalg mht. lopper, men som du lige så Sanne, så er det også for at holde flåterne fra pelsen. Her er meget græs og mange andre vilde dyr gør holdt på luftestedet. Bravecto ville jeg aldrig bruge smiley MidaSpot kender jeg ikke, så det kunne være værd at undersøge. Pia har du også give hvalpe det?

Kommentér på:
Loppe-flåtmiddel

Annonce