1.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Prac-tic - nyt loppe/flåtmiddel Prac-tic - nyt loppe/flåtmiddel

Så fik jeg afprøvet dette nye middel og er MEGET positiv.

Jeg har en whippet som har kløet voldsomt af Bayvantic, frontline combo og det "naturlige" zero et eller andet. Han kløede i op til 6 uger ad gangen.

Min pelsklump til powder puff fik ex-spot hvor han kommer fra, men kløede også lige rigeligt og fik en umådelig fedtet pels i adskillige dage.

Vi har nu prøvet prac-tic og der har ikke været nævneværdig kløe og når producenten siger at den fedtede plet forsvinder i løbet af 24 timer overholder den det sørme!!

Jeg vil bare dele mig gode oplevelse, men ligesom alt andet betyder det ikke at alle vil synes at det er lige så fantastisk, men her i huset er vi glade for at have fundet et middel som hundene kan bruge - især med en mulig loppeallergiker...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prac-tic - nyt loppe/flåtmiddel
Kommentér på:
Prac-tic - nyt loppe/flåtmiddel

Annonce