1.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vivian B
Vivian B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Tilstoppede analkirtler Tilstoppede analkirtler

Kurrer din hund bagdelen hen ad gulvet og slikker sig bag i? Den kan have tilstoppede analkirtler. Se her hvor du kan massere på poterne for at hjælpe den.
På billedet viser jeg på min dansk-svenske gårdhund, det område, du kan massere på bagpoten. Det er nemlig zonen for analkirtlerne og husk både venstre og højre bagpote.
Du kan cirkulere og pumpe i zonen et par minutter eller 5. Tryk ikke for hårdt, da din hund ellers ikke vil ligge stille. Masser gerne flere gange i døgnet.
Læs mere på http://sanocanis.dk/index.php/blog…

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilstoppede analkirtler
  • Vivian B
    Vivian B Tilmeldt:
    apr 2017

#5   11. apr 2017 Jeg giver lige linket en gang til: http://sanocanis.dk/index.php/blog

Jeg har lavet en undervisningsbog om zoneterapi til hunde: zoneterapi og akupressur til hunde -

• #6   11. apr 2017 Jeg giver ben 2-3 gange om ugen, det holder analkirtlerne i orden.

At hunden kører bagdelen hen ad gulvet og slikker sig meget behøver ikke at være analkirtlerne, det kan også være orm.

• Vivian B
    Vivian B Tilmeldt:
    apr 2017

#12   11. apr 2017 Den er på vej, Birgitta. Det har taget 17 måneder at lave undervisningsbogen og den er meget detaljeret og bruges som pensum på mit institur Sano Canis, hvor man kan uddanne sig til hunde zoneterapeut. Jeg har undervist i zoneterapi og akupunktur til mennesker i 17 år og behandlet siden 1997. De sidste år har jeg også givet hunde zoneterapi og det virker rigtig godt på dem:)

• Vivian B
    Vivian B Tilmeldt:
    apr 2017

#13   11. apr 2017 Glemte lige: du kan købe bogen på saxo smiley Den kan også købes en del billigere på amazon men det er på engelsk.

• Vivian B
    Vivian B Tilmeldt:
    apr 2017

#15   11. apr 2017 Lige pt i Slangerup i nordsjælland.

• Vivian B
    Vivian B Tilmeldt:
    apr 2017

#17   12. apr 2017 Tak:)

Kommentér på:
Tilstoppede analkirtler

Annonce