820 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad pokker kan det være...?? Hvad pokker kan det være...??

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind og aner ikke hvad jeg skal stille op eller hvad jeg skal snakke med dyrlægen om.

Sagen er at Bella havde tilstoppede analkirtler for noget tid siden, som krævede et visit hos vagtdyrlægen. Fint nok. De blev tømt og da hun skulle vaccineres, fik hun dem tømt igen "just in case" og vi fik en creme med hjem til at tage rødmen hun havde fået efter de havde været tilstoppet.

Alt ser umiddelbart fint ud nu, men stadigvæk kan fanden tage ved hende i ny og næ og hun sænker halen, styrter hen og sætter sig og slikker sig i måsen.

Hun er tjekket for lopper og der er ingen, rødmen er væk og det er ikke mere end to uger siden at hun fik analkirtlerne tømt sidst.

Hvad pokker er det der generer hende? Det er ikke voldsomt hun er generet, men det sker lidt fra tid til anden. Jeg er bare på bar bund med hvad det kan være. Hun har hverken pelstab eller noget og spiser og har fin afføring.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad pokker kan det være...??
  • #2   27. aug 2014 Åh gud... Det håber jeg godt nok ikke at det er. Nå, jeg holder øje og så må vi til dyrlægen igen, for det er godt nok sært at hun bliver ved med den opførsel.

• #3   27. aug 2014 Orm??

• #4   27. aug 2014 Vil også sige - check for orm smiley

• #5   27. aug 2014 Hvordan er dens afføring?

Hvis meget blød så bliver annalkirtlerne ikke tømt, det problem har jeg haft med min hund. Jeg lærte af dyrlægen at tømme annalkirtlerne.

Jeg fik et godt råd af min meget erfarne hundetræner, giv din hun kødben et par gange om ugen, det giver hunden hård afføring og annalkirtlerne bliver samtidig tømt naturligt. Et gammel husråd.

Det virkede.

Du skal selvfølgelig have tjekket for orm.

• #6   27. aug 2014 I de 13 år mine har fået rå kost med ben, har ingen af de 6 hunde haft behov for at få tømt analkirtlerne, de har også mere end fast afføring.
    Så er det en for blød afføring der er årsagen, så kan rå ben hjælpe.

Men hold øje med det, det kan være andre ting der spiller ind.

• #9   27. aug 2014 Orm... Det må jeg også lige få tjekket! Det havde jeg slet ikke tænkt på, men jeg syntes ikke at der har været orm at se når jeg har samlet op efter hende.

Og ja, så må jeg nok lige få lært at tømme kirtlerne selv. Rå ben får hun med jævne mellemrum, men måske skal vi give lidt ekstra.

Kommentér på:
Hvad pokker kan det være...??

Annonce