1.152 visninger
|
Oprettet:
Påsken er dum fordi... {{forumTopicSubject}}
Jaja, selvfølgelig elsker alle mennesker jo påske og fridage
Men måske var der alligevel andre, der ligesom jeg, er lidt irriteret på påsken af den ene eller anden grund..
Vi går og venter på svar fra en CT-scanning af leveren som Wilma fik foretaget i går. Det tager normalt 1 dag. Nu tager det så 5 dage
Men derudover, så god påske til alle!
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.530
Skal i aftenvagt i dag og i morgen, og i nattevagt på mandag. Så nej - ikke meget påske til mig
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.511
Rigtig god påske
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
Tilgengæld venter jeg på en vigtig pakke til Laika og nu kommer jeg til at vente i mange dage
okt 2007
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.286
Louise C: Så må du nøjes med Jem og Fix etc.
dec 2012
Følger: 35 Følgere: 259 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 3.531
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.511
Byggemarkeder skal man ikke kimse af. Jeg elsker at gå i byggemarkeder ?
feb 2011
Følger: 33 Følgere: 104 Hunde: 4 Emner: 973 Svar: 18.591
okt 2007
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.286
Endnu bedre ville det jo så have været, hvis det var havevejr
Kom til at købe en lille "hobby"-skruemaskine, så nu skal jeg finde noget, der skal skrues op jo
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.686
Påsken er dum fordi...