893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvor længe er en hvalp i teenage-alder Hvor længe er en hvalp i teenage-alder

For i guder, hvor køre Silche på min tålmodighed for tiden…….2,3kg banditræv er sg hårdt….og åhh nej, hvis hun ikke er nået der til endnu!!
Silche har pænt store øre……men det er i hver fald ikke dem hun bruger…fortiden.

Trods alt mulig legetøj, forskellige gnavben og leg med 2 andre hunde plus os:

Tapetflager flyver rundt, gulvtæppet i gangen hænger i travler og ”FU.. dig, moar – jeg ska tisse” midt i det hele…….toiletrullen fylder meget, når den er rullet ud……sku jeg hilse og sige!!

2 gange er hun stukket a - med 210km i sekundet - ud af hoveddøren på klem……utroligt hvor lille en sprække, der skal til….1 gang ku min datter hente hende – galpede - ude ved den store vej………der var lige 2 cykellister hun sku ordne….gudskelov stoppede de!! Gaaaal, mit hjerte! Alt det sker på et split sekund – lige som man tror hun sover!

For ik at tale om gåturen..........den skal helst foregå i skap trav.....hun gik ellers så pænt - plus alle skal ha en skideballe........ren mareridt!

VAR MAXIE SÅDAN??? …..hæhæ, ja det var han jo nok……..og hvad hun HAR lært, glemmer hun ikke!

MEN PUHA………hun er strid!

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe er en hvalp i teenage-alder
Kommentér på:
Hvor længe er en hvalp i teenage-alder

Annonce