{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.030 visninger | Oprettet:

Vådfoder fra supermarked {{forumTopicSubject}}

Mine hunde får lidt vådfoder hver dag, fordi de får et tilskud i pulver og "pellets" som de ikke er så vilde med at spise "rent".
Derudover bruger jeg det i deres kong legetøj og lignende...

Nok om det! Jeg opdagede at Orlando foderet har fået nyt look, og måtte derfor tjekke indholdet.
90 % kød og animalske biprodukter! Det synes jeg er meget højt, især til den pris. 12-13 kr for 800 gram, og ja, så er der lidt korn i, men heldigvis ingen sukker. smiley

Et lille tip til dem, der også fodre med billigt vådfoder. (Orlando er fra lidl)

Hvilket mærke giver i, og til hvilken pris for hvor mange gram?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder fra supermarked
  • #2   19. apr 2017 Hvad med bare at give råt kød? Det er bedre for tænderne (det renser når de skal flå det over).
    90% kød var godt hvis det var reelt kød. Men det der er jo 30% and og resten er affald (biprodukter).
    Fra Das Tierhotel kan du få 1 kg reelt kød for samme pris som den bøtte der smiley


  • #3   19. apr 2017 Vi giver både frisk og tørret kød, vådfoder, og tørkost. smiley
    Vådfoder er bare nemmest, fordi jeg glemmer at tage kød op af fryseren.

    Hundene har deres egen kummefryser.


  • #4   19. apr 2017 Jeg har lidt forskelligt hjemme pt. fordi det er fundet billigt. F.eks. Bozita og Buddy's Cuisine. Real Nature wilderness har jeg altid hjemme, elsker at man kan få så mange forskellige varianter smiley
    Og så er hunden helt vild med Premiere Meati, som er overraskende billigt selvom jeg synes indholdet er fint:


    profilbillede
  • #9   19. apr 2017 jeg køber Hermann's - Rinti - zooplus classic og zooplus selection - belcando

    og så køber jeg de forskellige af maxizoo's egne mærker.

    jeg kigger ikke voldsomt på indholdet må jeg indrømme - men køber bare dem jeg ved de godt vil spise.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #11   20. apr 2017 Og hvorfor skulle de ikke det hvis deres hunde trives med det?. At noget er bedre på papiret er ikke det samme som at det er bedre til alle hunde.

    Jeg tvivler på at de her ting gør den store forskel så længe at hunden ikke skal leve af det alene.


  • #13   20. apr 2017 Hvis det blot er som godbid, er det jo fint. Som fuldfoder er det en anden sag. Der ville jeg gå efter en bedre sammensætning.

  • #14   20. apr 2017 Mine hunde får vådfoder både morgen og aften som en del af deres kost. De får også tørkost (Kornfrit), råt og rester. Jeg sørger for at deres tørfoder er af god kvalitet.

    Jeg køber primært vådfoder i Aldi.
    Der kan man få dåser med 400 gram i til 6,5 kr. 3 forskellige varianter.

    Her er en af varianterne og til 6,5 kr. er det altså ganske udmærket til mine hunde:

    Den er med hjerte og kyllingelever.
    Kød og animalske biprodukter, 67 procent. (Bla. 15 procent kyllingelever og 15 procent kyllingehjerter).
    Kødsuppe, mineralstoffer, vegetabilske biprodukter, olie og fedtstoffer.

    Jeg køber også de billige alubakker i Aldi, 300 gram til 5 kr. De er nemme at gemme Laikas medicin i og de har mange smagsvarianter. Nok ikke så meget kød i, men det er OK, mine hunde elsker det.

    Det sker også at jeg køber i Maxi Zoo, feks. da de havde 50 procent, eller over nettet, men primært i Aldi.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #15   20. apr 2017 Det samme her. Køber det jeg falder over eller hvis der er tilbud. Så længe hunden ikke skal leve af det alene,kigger jeg ikke på sammensætningen.

  • #17   20. apr 2017 Nicole - hvilken en er det?

    Her hjemme bruger jeg 800 gram på 4 dage. (inklusiv fyldte kong-legetøj)


  • #24   20. apr 2017 Jeg kigger på det Nicole, men jeg vil nu stadig købe i Aldi, det er nemt for mig smiley
    Men eftersom jeg af og til bestiller på Zooplus, så er det fint med variation. Jeg gider bare ikke det dyre hvor man giver 35 kr. for 800 gram, slet ikke når mine hunde elsker det hele smiley


Kommentér på:
Vådfoder fra supermarked

Annonce