{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

"anderledes" webshop - dyreartikler {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for HG panelet!

Jeg har jo den her lille dyrebutik. Den kører fint og er stabil.
Men mit kundegrundlag er ikke voldsomt stort da jeg er placeret i en lille by yderst på Als.

Jeg vil gerne udvide med en en webshop.
Her kommer mit lille dilemma så.

Hvordan hulen laver jeg en webshop der skiller sig lidt ud?
De store har jo nogle fantastik flotte shops, men det budget har jeg slet ikke ( og heller ikke teknisk snilde ).

For de "lokale" ( dvs dem på øen ) vil kunne få ordrer kørt ud, til en meget billig fragt.

Hvad lægger du vægt på når du kigger på en webshop??

Har design, hjælp/vejledning og service nogen vægt?
Eller er det bare prisen der er vigtig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "anderledes" webshop - dyreartikler
  • #1   26. apr 2017 Pris og fragt er det vigtigste;)

• #3   26. apr 2017 Jeg lægger vægt på, at siden for det første ser troværdig ud (e-mærket, man kan se, hvem der ejer siden, cvr, overskueligt sat op, fuld dansk side osv), hvis det ikke er en af de store, kendte sider. Dernæst prisen på varerne. Jeg betaler gerne 40-50 kroner i fragt, hvis prisen på varerne er billige smiley

• #4   26. apr 2017 Pris, fragt, nemt overblik over udvalg. Og bliver jeg idiot af de, der sider hvor 'back' fører dig helt tilbage til forsiden og hvor der tager mange sekunder før de man har klikket på popper op - det er et problem i mange af de stores webshops.

• #5   26. apr 2017 Design betyder mere end vi tror. Navigationen, selve webdesignet, overskuelighed, samt muligheder er nogle af de faktorer der spiller ind, for om folk lynhurtigt klikker videre eller om de bliver på siden. Designet har også stor indflydelse på troværdighed smiley .. Dernæst kommer ting som informationer, som pris og fragt, informationer om de forskellige produkter smiley ..
    Ofte kan du faktisk få en privat - eller studerende - til at lave det, til en god pris, som faktisk også har styr på det smiley .. Jeg har en uddannelse indenfor webkommunikation, har også kodet hjemmesider, hvilket jeg desværre ikke gør mere - men jeg vil rigtig gerne hjælpe, hvis du har brug for nogen råd, eller hvordan det skal stilles op og sådan smiley kodning har jeg desværre ikke tid til smiley

• #6   26. apr 2017 Tak smiley

Så har jeg da lidt at tænke over smiley

And - super tip smiley Er nemlig en hat til alt andet end bingo på facebook smiley
    Så en semiprof var en god ide.

Vil nemlig gerne på en eller anden måde, føre den hyggelige stemning videre ud i en webshop. Så den afspejler butikken.
    Det skal der nok en prof til smiley :D

• #7   26. apr 2017 Elin - det er ikke sikkert, der behøves en prof - i dag er de meget dygtige, allerede tidligt i uddannelserne, så måske kan de alligevel hjælpe, hvis der ikke er budget til professionel smiley

• #8   26. apr 2017 Nem overskuelig inddeling, tydeligt CVR-nummer, tydelig kontaktinfo...gerne med et tlf. nummer, så man kan få kontakt via andet end en mail (det er ikke alt, der kan formuleres i en mail). Du kan jo evt sætte telefontid på smiley Tydelig fragt info samt ca levering smiley

• #10   26. apr 2017 Google optimering?? Så stod jeg helt af smiley

Må se om der er en sådan it elev i mit netværk smiley
    Kunne jo være smiley

Telefon tid er en kende besværligt, da jeg er selv i butikken. Men hvis man bare tilføjer, at telefon ikke bliver taget hvis der er kunder i butikken, så går det nok smiley

• #13   26. apr 2017 Uha, nu er jeg nysgerrig, da jeg selv bor på Als smiley Hvor ligger din butik og hvad hedder den? Gerne i PB, hvis det er imod reglerne at skrive det her smiley

Er det den i Nordborg? Så må jeg hellere besøge dig næste gang jeg er hos mine forældre smiley

• #15   26. apr 2017 Overskuelig menu - jeg faldt over en hjemmeside for nogle dage siden hvor alle varene bare står i en lang række ned på x antal sider.. Det er noget hø!
    Fragtpris og leveringstid tydelig.
    Der ud overser jeg typen der går efter udvalg og vare. Kan jeg lægge hele indkøbet et sted foretrækker jeg jo det.

• #16   26. apr 2017 Og, det der med gratis fragt over et vist beløb er rigtig fint, men det skal fremgå klart om det er fragt til døren eller kun til posthuset;) og så skal det være muligt at vælge at få varen sendt hjem istedet for at hente på posthus;)

• #17   26. apr 2017 Jeg kigger først om det er noget jeg kan bruge, hvis det er det, kigger jeg på prisen.. Dernæst fragten

• #19   26. apr 2017 Kan se der er mange gode råd og i put.

Det med at finde en ung person der kan hjælpe dig igangværende er en rigtigt god ide.

Der er mange ting der skal tages stilling til. Wehshopsystem, betalingsgate, seo optimering, fragtaftale osv.

Var jeg i dine sko, så ville jeg finde den unge skarpe gut, og give ham et lille medejerskab eller en lille overskudsdeling.

Jeg er selv iværksætter i fintech branchen, og guderne skal vide, at vi har mange skarpe unge mennesker der ude!, og de er ikke bange for at arbejde hårdt.

I øvrigt kan du finde mange gode råd på amino.dk. Det er en god side at få viden fra....

• #20   27. apr 2017 Tusind tak for gode råd smiley smiley
    Viste at HG var stedet smiley

Jeg vil gå i tænke boks, finde ung computor geni og se om jeg ikke kan fremtrylle en fantastik shop smiley

Er enig i at selve shoppen skal være meget bruger venlig og overskuelig.

Ville det være en ide at "teste" den inde den smides ud i cyberspace?
    Tænker at spørge et par HG brugere feks, om de har lyst til at klikke rundt og bedømme, finde evt fejl osv.
    Er ikke klar over om det er muligt, men tænkte det måske var en god ide.

• #22   27. apr 2017 Fedt smiley :D
    Det er jo super, så evt fejl osv bliver fanget inden den er åben smiley
    Tak smiley

• #23   27. apr 2017 95% af alle fejl bliver fundet med de 5 første brugertests. smiley (siges der)

Jeg handler kun i større webshops, hvor jeg kan få alt i en levering. Men det er også kun fordi jeg har flere forskellige dyr.

Det at have en webshop er noget af et arbejde. Især hvis du kun har et lille udvalg af produkter. SEO (google) er ikke umuligt, men du skal være forberedt på, at det er et vedvarende arbejde, ikke en enkelt-ydelse, du køber. Og med et lille udvalg kan det hurtigt blive en stor opgave. Ikke mindst fordi du konkurrerer med alt fra maxizoo til quickly på de samme søgeord. Og der vinder de store sider på google.

Marketing kræver ressourcer. Enten i form af tiden, du selv lægger i det, eller betaling til de, som gør det for dig. Et nyhedsbrev med relevante artikler og særlige tilbud kunne være en god og overskuelig mulighed, hvis du kan skrive.

Alternativt så tænker jeg, at hvis dine produkter er specielle/unikke nok eller du har en god aftale med din leverandør, så kunne du evt. Prøve at finde en etableret webshop, som kan sælge varene for dig mod en avance?

• #24   27. apr 2017 Hov, en lille detalje. Der findes forskellige færdigløsninger til forskellige priser. Lidt som at oprette en fb profil, bare som webshop. Du kunne prøve at se på shopify eller squarespace.

Wordpress har woocommerce som er open source, altså gratis. Og nogle webhoteller har one-click installation, så alt egentlig er lige til at gå til. Der er hundredevis af designs at vælge imellem, mange som også tager højde for webshop moduler i deres design. Du kan også købe et godt design for under 500,- hvis kvaliteten skal være højere.

(Hvis du ikke finder gratis hjælp)

Kommentér på:
"anderledes" webshop - dyreartikler

Annonce