"anderledes" webshop - dyreartikler {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for HG panelet!
Jeg har jo den her lille dyrebutik. Den kører fint og er stabil.
Men mit kundegrundlag er ikke voldsomt stort da jeg er placeret i en lille by yderst på Als.
Jeg vil gerne udvide med en en webshop.
Her kommer mit lille dilemma så.
Hvordan hulen laver jeg en webshop der skiller sig lidt ud?
De store har jo nogle fantastik flotte shops, men det budget har jeg slet ikke ( og heller ikke teknisk snilde ).
For de "lokale" ( dvs dem på øen ) vil kunne få ordrer kørt ud, til en meget billig fragt.
Hvad lægger du vægt på når du kigger på en webshop??
Har design, hjælp/vejledning og service nogen vægt?
Eller er det bare prisen der er vigtig?
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.110
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.722
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.095
Ofte kan du faktisk få en privat - eller studerende - til at lave det, til en god pris, som faktisk også har styr på det
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 498
Så har jeg da lidt at tænke over
And - super tip
Så en semiprof var en god ide.
Vil nemlig gerne på en eller anden måde, føre den hyggelige stemning videre ud i en webshop. Så den afspejler butikken.
Det skal der nok en prof til
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.095
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
jun 2008
Må se om der er en sådan it elev i mit netværk
Kunne jo være
Telefon tid er en kende besværligt, da jeg er selv i butikken. Men hvis man bare tilføjer, at telefon ikke bliver taget hvis der er kunder i butikken, så går det nok
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
Er det den i Nordborg? Så må jeg hellere besøge dig næste gang jeg er hos mine forældre
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.866
Fragtpris og leveringstid tydelig.
Der ud overser jeg typen der går efter udvalg og vare. Kan jeg lægge hele indkøbet et sted foretrækker jeg jo det.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1329 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.578
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Det med at finde en ung person der kan hjælpe dig igangværende er en rigtigt god ide.
Der er mange ting der skal tages stilling til. Wehshopsystem, betalingsgate, seo optimering, fragtaftale osv.
Var jeg i dine sko, så ville jeg finde den unge skarpe gut, og give ham et lille medejerskab eller en lille overskudsdeling.
Jeg er selv iværksætter i fintech branchen, og guderne skal vide, at vi har mange skarpe unge mennesker der ude!, og de er ikke bange for at arbejde hårdt.
I øvrigt kan du finde mange gode råd på amino.dk. Det er en god side at få viden fra....
jun 2008
Viste at HG var stedet
Jeg vil gå i tænke boks, finde ung computor geni og se om jeg ikke kan fremtrylle en fantastik shop
Er enig i at selve shoppen skal være meget bruger venlig og overskuelig.
Ville det være en ide at "teste" den inde den smides ud i cyberspace?
Tænker at spørge et par HG brugere feks, om de har lyst til at klikke rundt og bedømme, finde evt fejl osv.
Er ikke klar over om det er muligt, men tænkte det måske var en god ide.
jun 2008
Det er jo super, så evt fejl osv bliver fanget inden den er åben
Tak
jan 2017
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 236
Jeg handler kun i større webshops, hvor jeg kan få alt i en levering. Men det er også kun fordi jeg har flere forskellige dyr.
Det at have en webshop er noget af et arbejde. Især hvis du kun har et lille udvalg af produkter. SEO (google) er ikke umuligt, men du skal være forberedt på, at det er et vedvarende arbejde, ikke en enkelt-ydelse, du køber. Og med et lille udvalg kan det hurtigt blive en stor opgave. Ikke mindst fordi du konkurrerer med alt fra maxizoo til quickly på de samme søgeord. Og der vinder de store sider på google.
Marketing kræver ressourcer. Enten i form af tiden, du selv lægger i det, eller betaling til de, som gør det for dig. Et nyhedsbrev med relevante artikler og særlige tilbud kunne være en god og overskuelig mulighed, hvis du kan skrive.
Alternativt så tænker jeg, at hvis dine produkter er specielle/unikke nok eller du har en god aftale med din leverandør, så kunne du evt. Prøve at finde en etableret webshop, som kan sælge varene for dig mod en avance?
jan 2017
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 236
Wordpress har woocommerce som er open source, altså gratis. Og nogle webhoteller har one-click installation, så alt egentlig er lige til at gå til. Der er hundredevis af designs at vælge imellem, mange som også tager højde for webshop moduler i deres design. Du kan også købe et godt design for under 500,- hvis kvaliteten skal være højere.
(Hvis du ikke finder gratis hjælp)
"anderledes" webshop - dyreartikler