{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Webshop - hvad søger i? {{forumTopicSubject}}

Hvad kigger I efter når i handler på nettet?
Stort udvalg eller mindre udvalg og så nogle anderledes lækre varer? Porto frit eller er I villige til at betale Porto?
Er tilbehør og udstyr nok, eller vil i hellere handle både foder og udstyr sammen?
Hvad gør i kommer tilbage til en webshop?

Puha det var en masse spørgsmål smiley
I må meget gerne skrive mere, hvis i kommer på noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Webshop - hvad søger i?
  • #2   25. jan 2016 Prisen kigger jeg på først, dog ved foder til Robin er det indhold og så pris, da pris og kvalitet ikke hænger sammen.

• #3   25. jan 2016 Jeg kan godt li`at der er fast porto. Så behøver jeg ikke sidde at regne ud. Hvis jeg ved at fast portopris er eksempelvis 30,-, så kan jeg hele tiden have det i baghovedet, når jeg surfer. Derudover handler jeg gerne stort og vil derfor gerne spare penge. Så knaldtilbud er lige mig.

• #4   25. jan 2016 Jeg kan godt lide at der er et bredt udvalg i forskellige prisklasser / kvalitet. Så jeg har noget at vælge imellem. Det er super fedt hvis der er udstyr til mange forskellige formål. Og så må der også meget gerne være godbidder (og evt foder). Det gør det nemt at handle det hele på et sted og dermed spare en del i fragt. At betale for fragt gør jeg gerne.

• #5   25. jan 2016 Foder er jeg ligeglad med.
    Og jeg betaler gerne for leveringen.
    For mig handler det om at nogle Webshops vælger jeg på prisen, mens andre vælg er jeg ud fra enkelte specielle ting.
    Det er sjældent de to ting går hånd i hånd. Og det er ok.
    De små steder med specielle ting vælger jeg til tilbehør, som halsbånd, madskåle, tingeltangel. Mens de store steder typisk er til tilskud, shampooer, kattegrus osv.

• #6   25. jan 2016 Så hvis f.eks. man kører gode tilbud, samtidig med at man har anderledes udvalg, så ville det være et godt bud.
    Her tænker jeg at man køre tilbuds mails til kunder og selvfølgelig via hjemmesiden. Er det vigtigt for her at retur er gratis og at man evt. kan komme og prøve en varer inden køb, hvis man bor i nærheden?

• #9   25. jan 2016 Kommer an på hvad jeg søger. Er det en vare som findes mange steder, fx hurrta sele som var det sidste køb jeg gjorde over nettet, ja så googler jeg mig firkantet for at finde den billigste incl fragt.

Og en god service, hurtigt svar hvis der er spørgsmål, og retur uden bøvl hvis det er aktuelt..

Med andre ting er det udvalget, kvaliteten og lidt anderledes ting jeg lægger vægt på.
    Jeg kan godt blive lidt træt i ansigtet over mange mærker som stort set alle fører.

• #10   25. jan 2016 Tydelig kontakt info...og ikke bare en mailadresse eller kontaktformular. Jeg vil gerne have mulighed for telefonisk kontakt smiley Det andet virker suspekt kun at kunne komme i kontakt via mail.

Og så tydeligt CVR nummer samt evt link til smiley-rapport, hvis virksomheden handler med fødevarer smiley

Hvad angår varer, så er et kæmpe vareudvalg ikke en nødvendighed. Det jeg kigger efter er, om det er en fordel for mig at handle der smiley

• #12   25. jan 2016 Ja, tænker også at man bliver nød til at skille sig ud med nogen ting, for at kunne bryde igennem et mættede marked. Alt vil jo ikke kunne være anderledes, men at kunne tilbyde noget som ikke alle andre har, må kunne tiltrække.

• #13   25. jan 2016 Jinx - du kan sagtens få dyrt foder i skod kvalitet

• #15   25. jan 2016 Selvfølgelig en god kundeservice og nem kontakt smiley det er jo den måde man beholder en god kundekreds.
    Jer med flere hunde, kunne det være en ide med mængde rabat? På f.eks godbidder, ny halsbånd til hele flokken?

• #16   25. jan 2016 Camilla - Det er desværre ikke altid en selvfølge smiley Mange steder er der kun en kontaktformular som eneste kontakt til virksomheden smiley

• #17   25. jan 2016 Nej, ved det godt - men for mig er det en selvfølge. Det jo kunderne man lever af og dem der skal være tilfredse smiley men jeg forstår dig udemærket, og sådanne ting skal der være styr på.

• #18   25. jan 2016 Mængderabat kan være en god ting! smiley især med snoldevarer, guf især smiley
    Og rabatkoder ved køb, så vender man som kunde ofte tilbage - smart fidus smiley

• #19   25. jan 2016 God ide med rabat koderne! smiley den havde jeg ikke selv tænkt på.

• #20   25. jan 2016 At der er anderledes ting, pangfarver og forskellige materialer.. Og så self af der er stort udvalg til de helt små racer (chihuahua)

• #21   25. jan 2016 Tilbud interesserer mig egentlig kun ved basisvare. Speciale ting leder jeg efter løbende og når jeg finder noget jeg må ha så køber jeg det til prisen.

• #22   25. jan 2016 Ginne - er det nye kurve, halsbånd osv? Eller er det noget specielt trænings udstyr, som du søger specielt? smiley

• #23   25. jan 2016 Jeg synes egentlig at min første prioritet er hjemmesidens overskuelighed.

Så er det ligegyldigt hvor mange eller hvor få produkter der måtte være.

Hvis man sidder og kager rundt i tingene, så lukker jeg hurtigt siden ned og har lidt mistet "modet" til at shoppe det jeg nu end ledte efter smiley

Dernæst kommer pris selvfølgelig. Kan jeg få det billigere andre steder? Her kan portoen også have en betydning hvis prisen er den samme, men at der et sted er fri levering smiley

• #24   25. jan 2016 Evt en mulighed for at få på mål, seler, halsbånd fx. Jeg har godt nok skøjtet meget rundt i jagt på noget lækkert til de store drenge.

• #25   25. jan 2016 Camilla - i hvert fald ikke det sidste smiley
    Jeg ved sjældent hvad jeg søger før jeg finder det. Det er snore, halsbånd, kurve, tæpper, pyntedutter, nye ting til pelspleje. En nye uundværlig børste. Noget som lige passer til en af mine små duller smiley

• #26   25. jan 2016 Feks faldt jeg over nogle topsløjfer fornyelig - og tro mig det er svært at finde nogle som både er søde, til en drengehund og som også er godt til pelsen. Så der købte jeg 4 sløjfer og gav med glæde næsten 50kr i fragt for 4 små sløjfer.. smiley

• #27   25. jan 2016 MLA - ja, det kender jeg godt til. Det vil helt sikkert også stå på min liste smiley

Ginne - okay, så du er på udkig efter, det jeg også selv havde tænkt smiley jeg tænker også gode kvali varer som man ikke ser over alt. Et lille, men godt grund udvalg af varer, men med et specielt udvalg af lækre varer.

• #28   25. jan 2016 Jeg kan godt lide at stort udvalg, både af god kvalitets foder, godbidder og andre ting.
    enden fri fragt ved X antal penge brugt, eller en fast porto uanset hvor meget du har købt.

billige priser, rabatter, små gratis ting, optjene points man kan bruge på vare.
    og så selvfølgelig en ordenligt service og levering smiley

• #29   25. jan 2016 Ja, for mig er det en selvfølge at der står adresse på firmaet, så jeg VED at det er et reelt firma (eller kan være nogenlunde sikker) og så et telefonnummer, hvis jeg har spørgsmål.

Og gerne at købe stort ind, som jeg skrev før. mit sidste storindkøb var 2 store sække tørrede kyllingehalse. Og jeg satser på at samme sælger laver et knaldtilbud på tørrede kaninører til mig.

• #30   25. jan 2016 Og så huske lige, når du for banket en god biks ned, at så mangler du en til at tage telefonen osv. Så husk at du kender mig smiley

• #31   25. jan 2016 Det lover jeg søde Mette! smiley
    Ja, tænker også at kunne lave nogle fede priser hvis man køber mere, så det bliver attraktivt at handle der.

• #32   25. jan 2016 Jeg søgergerne google tyndt efter den side hvor jeg kan få varen billigst inkl. fragt - jeg har ofte fravalgt en side pga. fragt, hvor jeg sjældent gider at betale mere end 39kr.
    Ergo tjekker jeg også altid den side med billigst fragt først smiley

Mængderabat benytter jeg mig ikke af og foder kigger jeg ikke. Godbidder har jeg også rimelig faste sider at købe fra. Så et stort udvalg af alverdens udstyr sættes der pris på - da jeg sjældent leder efter noget bestemt.

Men i sidste ende er det den samlede pris jeg går efter. Jeg køber gerne fra 2 forskellige webshops, hvis det kan gøres billigere end at købe det samlet hos én.

• #34   25. jan 2016 Jeg handler hos zooplus kæmpe udvalg af guf til billige penge og så oplyser de hvad der er i og hvor meget fedt der er i og det er rart når man går efter guf uden så meget fedt da jeg har en hund der tager hurtigt på...

• #36   25. jan 2016 Noget jeg tit er på jagt efte er
    Latex elastikker til langhåret hunde gerne drenge farver
    Top sløjfer igen til drenge
    Ordenligt regndragter med silke foer som kan lynes i ryggen til små langhåret racer
    Smarte beholder til topsløfjer og smarte beholder til elastikker

• #37   26. jan 2016 Tak for alle jeres svar smiley det hjælper godt på vej!

• #38   26. jan 2016 en hjemmeside der lækker at se på, overskuelig og nem at gå til, brugervenlig, med gode billeder af produkterne. Portofrit eller fast forsendelsesgebyr. hurtig kundeservice hvis man stiller et spørgsmål.

Et lille men godt udvalg af kvalitetsprodukter er at foretrække over et stort udvalg af svingende kvalitet.

Mest af alt shopper jeg dog priser når jeg ved hvad jeg søger.

Kommentér på:
Webshop - hvad søger i?

Annonce