{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Julepynt og hunde ? {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at min mor er helt vild med at der ska julepynt OVERALT !! Og Ricki vil gerne lege med det Specielt med dukkerne og kravlenisserne smiley Men er der nogen som har et forslag til hvordan jeg kan holde Ricki væk fra det (Også når vi ikk er hjemme)

Tak på forhånd !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julepynt og hunde ?
  • #1   3. dec 2006 Pynt kun op uden for hundehøjde....

• #2   3. dec 2006 Ja men det er lidt svært med sådan en sart familie jeg har med julepynt.. Det skal være OVERALT !

• #3   3. dec 2006 Kom hjem i dag til noget af et mysterie. Havde hængt brunkagehjerter op i vinduet i går i 2 meters højde. Men da jeg kom hjem var den væk. Snoren hang der stadig, men var ikke knækket. Kun nogle få krummer på gulvet var tilbage. Hvordan den er blevet taget uden at nogle af potteplanterne i vindueskarmen er blevet væltet er en gåde. Så jeg ved ikke, hvor meget man kan hænge pynt op uden for hundehøjde!?

Nu ved jeg at juletræet i år ikke kan være spiseligt, for jeg har åbenbart en hund med en sød tand.

Bullerhilsner Sonja og Zuco

• #4   3. dec 2006 Haha Sonja smiley Det samme med Ricki.. Han når ALT ! Ligemeget hvor det er.. Man skulle tro han var en gris for han bruger virkeligt næsen smiley

Kommentér på:
Julepynt og hunde ?

Annonce