{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Ingredienslister {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke super skarp til det der med foder - jeg plejer at kigge på de første 2-3 ingredienser og beslutte ud fra det.. Så nu spørger jeg HG panelet, hvilket af disse ville I foretrække?

1. 30% fjerkræsprotein (rig på kylling, til dels tørret og hydroliseret), 20% fersk kyllingekød, ris, majs, fjerkræsfedt, roesnitter (afsukret), hørfrø, lignocellulose, tørret ølgær, tørrede æg, natriumchlorid, 0,4% laksolie, 0,3% solsikkeolie, 0,2% gærekstrakt (rig på beta-glucanen og mannan-oligosaccharider), 0,1% cikorie-inulin, 0,1% surbærekstrakt (tørrede aroniabær, rig på polyfenoler), 0,04% glucosamin, 0,02% chondroitinsulfat, 0,02% ekstrakt fra humle og grøn te (tørret, rig på flavonoider)

2. Kylling 52% (tørvejet), ris 31%, kyllingefedt, kartofler, ærter, hydroliseret kyllingprotein, roemasse, tørgær, lakseolie, mineralsalt, F.O.S., M.O.S., vindruekerner, citrusfrugt

3. 38 % kalkun (indeholder kalkunmel & frisk tilberedt kalkun, kalkunsovs & kalkunfedt), 18 % brun ris, 15 % hvid ris, 15 % havre, ærteprotein, hele hørfrø, alfaalfa, mineralstoffer, vitaminer, naturlig havtang, omega-3-tilsætning, cikorie-ekstrakt, kalciumkarbonat, yucca-ekstrakt, mælkebøtte.

Hvilket er der mest kød i? Jeg synes det er svært at gennemskue

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ingredienslister

Annonce