{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Foderjunglen - Søger inputs {{forumTopicSubject}}

Er på jagt efter et nyt foder til de små, men det er virkelig en jungle, og er ved at være kørt lidt træt i at sidde og kigge ingredienslister, så nu håber jeg at Hg måske kan hjælpe smiley

Lige nu får de TOTW small breed, og det fungerer sådan okay, men kunne godt tænke mig at finde et de trives bedre på. Det er især Hugo jeg synes har brug for et andet.. Han er ikke fan af råt desværre smiley

Som udgangspunkt:
-kornfrit
-Uden kylling
-Høj fedtprocent, mindst 18% (ellers kan de ikke holde vægten)
-Findes i 5-6-7 kg sække.
-Ville være rart med flere smagsvarianter.

Har også overvejet at købe 2-4 forskellige mærker i 2kg's poser og så blande, eller er det en dum idé?

Har kigget lidt på Eden og på Wilderness (mener jeg det hedder), nogle der har erfaring med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foderjunglen - Søger inputs
  • #1   18. jun 2018 Carnilove evt.

• #2   18. jun 2018 Wolfsblut

• #3   18. jun 2018 Jeg har netop siddet i det samme da Tucker manglede foder.
    Jeg har bestilt Acana og Wolf of wilderness. Kiggede også på noget der hed Harmony by dogman, det har jeg dog ikke prøvet, men det lyder ret interessant.

Eden bruger jeg som godbidder (semi-moist udgaven), det er Tucker helt vild med smiley

Jeg bruger som regel 2-4 mærker på samme tid, det fungerer fint herhjemme.

• #4   18. jun 2018 Carnilove findes kun i 1,5 og 12kg, og pillerne er lige store nok ??

Kan wolfsblut ikke kun købes i Tyskland?

Erika, hvilke varianter har du købt? smiley

• #5   18. jun 2018 Tror jeg har prøvet alle varianter af Wolf of wilderness, men kan så se de vist alle indeholder kylling desværre.

Måske du kan kigge på Purizon single meat, der er vist flere uden kylling smiley Det har jeg også brugt.
    Tror den eneste jeg ikke har prøvet af Eden er den med fisk.

Vi kommer lidt omkring i foder tydeligvis smiley :D

• #8   19. jun 2018 Min mors der ellers døjer med tendens til hård mave fik ret blød mave af wolfsblut desværre.. - Er selvfølgelig langt fra sikkert dine vil få det..

Ellers er platinum super lækkert og fåes i 5kg.. det er semi moist.. Men der er selvfølgelig ris i - ihvertfald den med lam..

• #9   19. jun 2018 Min får Eden, den med vildt og kalkun, tror jeg det er. Hun elsker det! Som i at hun bliver helt skeløjet og begynder at savle når jeg tager fra dén spand smiley

Og så får hun Orijen som sit faste foder. Det landede vi på i sin tid, fordi det er pakket med krudt, at hun ikke behøver spise så store mængder for at holde vægten. Både Six Fish og Regional Red er vist uden kylling.

Acana har også flere uden kylling. Det køber jeg af og til en pose af, når der skal veksles lidt.

• #11   19. jun 2018 Tak, vi prøver at kigge lidt på Acana. Og så får jeg købt lidt prøveposer på Eden smiley

• #15   19. jun 2018 Jeg kan ikke lige hjælpe med selve mærket, da jeg ikke ved hvor meget eller lidt kylling der er i de forskellige mærker. Men jeg køber altid helt små poser (prøveposer, 1-2 kg) og skifter hele tiden. Det har aldrig været et problem her, og hundene kører derfor heller ikke træt i det forskellige foder. Nogle gange får de det samme mærke men i forskellige udgaver i en periode, andre gange skifter vi imellem 2-4 mærker af gangen smiley

Lige pt kører vi på Olivers, Wolf og wilderness, rinti og eukubana eller hvad det hedder (der var prøver til udstilling :p) dog er der vidst kylling i mere eller mindre det hele, ved ikke om de har varianter uden.

• #18   19. jun 2018 Vi er meget glade for specielt acana. Men essentials fungerer også rigtig fint hos os smiley

• #19   19. jun 2018 Platinum har vi også brugt, pt. har vi bare valgt Eden over det. Semi-moist varianterne fra Eden er halv størrelse af platinum (dejligt til træning) og endnu mere bløde - det kan vi godt lide smiley

Men begge dele er mærker som hunden virkelig elsker smiley

• #21   19. jun 2018 Mine får alle mulige forskellige mærker. De gider ikke at æde Lukulus og Kingsmoor Pure, som nærmest ligner hestebolcher smiley
    De er begejstrede for Taste of The Wild, som fås uden kylling.
    Alpha Spirit (semi moist foder), bruges som godbider, men da det er et fuldfoder, kan du måske bruge det ?
    Jeg køber mit foder hos Zooplus i Tyskland, da de ofte har gode tilbud, og et stort udvalg.

Kommentér på:
Foderjunglen - Søger inputs

Annonce