{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Skade/sygdom i ben/skulder. Kryds lige fingre. {{forumTopicSubject}}

Ja det er åbenbart sådan en slags aftale hundene har, at Mailo starter ud med en dyr omgang hos dyrlægen med operation, og så fortsætter Ozzy et par måneder efter.

Sidst var det Mailo der havde hornhindesår, og så Ozzy der fik en cyste på halen der skulle fjernes.

Denne gang fik Mailo jo fjernet urinvejssten, har en lille bitte sten i nyren, og blev sat på specialkost reste af livet. Og nu halter Ozzy fandeme på det ene forben! SUK!!

Jeg opdagede han haltede i nat, men i morges og på morgenturen var der intet. I eftermidaggs begyndte han så at halte igen, og jeg gav ham en gang smertestillende med det samme, og så ringede jeg til dyrlægen. Vi blev enige om at se tiden an til i morgen, og halter han stadig så skal vi et smut derud.

Jeg har selvfølgelig tjekket poten, klør, tjekket for hævelser og varme områder osv, og der er ikke umiddelbart noget at se. Dog TROR jeg at det er i hans skulder der er et eller andet galt, for det er det eneste sted hvor han reagerede anderledes end normalt, nemlig ved at åbne munden og ligesom lægge an til at "bide" efter min hånd.

Rådet fra dyrlægen var også at uanset om det er væk i morgen eller ej, så skal vi lige holde ham i ro den næste uges tid, Ja tak, det kan de sgu nemt sige, kæft det er svært at holde ham i ro, ja for han løber sgu også stadig, eller prøver, vi beder ham jo stoppe med det samme smiley

Efter jeg snakkede med dyrlægen er den der halten kommet og gået, og de sidste timer syntes jeg ikke han har haltet, der har dog været lidt trækken på benet, især på vores aftentur ( som bare var en kort tur, igen efter råd fra dyrlægen, for Ozzy vil simpelthen ikke lave noget i haven, så vi SKAL ud på gåtur) .

Nogen der har prøvet en hund der pludselig har haltet, og det så er forsvundet igen dagen efter?

Jeg håber selvfølgelig det er væk i morgen, for som dyrlægen også sagde, så KAN det jo også bare være han er landet forkert, og dermed slaget der gør ondt , det kender vi jo også selv som mennesker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade/sygdom i ben/skulder. Kryds lige fingre.
Kommentér på:
Skade/sygdom i ben/skulder. Kryds lige fingre.

Annonce