{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Hundefoder {{forumTopicSubject}}

Til HG
Jeg skriver for at spørge om nogle har erfaring med dette foder. Og hvad deres erfaring så i givet fald har været.
Molly har indtil nu fået pedigree junior foder, hvilket hun har trives rigtig godt med indtil for en lille mdr. tid siden.
Derfor søger vi nu andet foder. Et andet alternativ vi også overvejer er Olivers..

Men vil som skrevet tdligere meget gerne også have andres erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder
  • #1   10. jun 2017 Pedigree er et virkeligt dårligt foder i mine øjne.

    Med en labrador skal du sørge for at hun holdes meget slank, og ikke vokser for hurtigt.

    Jeg har hørt om Bosch, men kender ikke meget til det.

    Jeg ville vælge Olivers, hvis det er valget mellem de to.


  • #2   10. jun 2017 Kender ikke det foder du linker til, men kunne godt tænke mig at høre, hvorfor du valgte pedigree junior foder til hende?

  • #4   10. jun 2017 Jeg er begyndt på Bosch her for nyligt, og er indtil videre godt tilfreds.

    Jeg har ellers brugt Regal, nu Pure Pet, men et par af mine venner begyndte at bruge Bosch, og deres hunde trivedes godt på det, fin pels osv, så jeg har brugt det lidt on and off i en periode, vekslende med Regal, og har nu besluttet at gå helt over til Bosch.
    Mine hunde er rigtig glade for det, der er gode variationsmuligheder inden for mærket, og prisen, købt i Tyskland, er fin. Eneste minus er lidt mere afføring, men stadig ikke voldsomt.


  • #5   10. jun 2017 Vi har haft brugt bosch til Max, og det var ingen succes. smiley

  • #6   10. jun 2017 I forhold til hvorfor vi valgte pedigree til hende i første omgang så var begrundelse for dette at vi har en Border Collie som trives rigtig godt på det.. og ved godt at mange ellers fraråder det foder.

    Tak for alle jeres input..


  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #7   10. jun 2017 Vores labrador har prøvet Bosch, hunden kunne ikke lide nogen af de fire smagsvarianter.

    Excelletpet (Rema 1000's kornfri foder) er vores labrador glad for og fungere godt på. Det er godt foder til en rimelig pris.


  • #8   10. jun 2017 Mikes mor - Jeg købte 2 sække Kingsmoor pga de var sat til 260kr pga pakken indpakningen udgik. Men aldrig har hun skidt så meget som hun gør nu, ikke engang selv da hun fik kornfoder. Det vitterligt kæmpe pøler og 2 gange hver morgen og eftermiddag. Før sked hun kun 1-2 gange om dage. Udover fungere hun fint på det, men der gør hun på næsten alt. Hvad er din erfaring?

  • #9   10. jun 2017 Jeg kender nogle stykker der har været glade for Bosch.

    Jeg selv har brugt Olivers i mange år og har kunnet finde afveksling inden for sortimentet til de forskellige hundes (og kattes) behov.


  • #10   10. jun 2017 Vores hunde får Olivers og trives godt på det. De får den kornfrie variant eller Max Meat.

  • #11   15. jun 2017 Blev til Olivers foder..
    Kanon service/levering fra dem, bestilte tirsdag aften og i dag torsdag kl 7 ankom det.
    Spændende hvilken indvirkning det kommer til at give, på vores skønne Molly..


Kommentér på:
Hundefoder

Annonce