{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Øv - Felix har bidt igen - Forsat {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Hej igen
Nu har jeg haft snakket med en hundeadfærdskonsulent, og hun fortæller mig at mange af Felix stress momenter kan arbejdes/trænes væk, men at hun ikke vil råde mig til, at lade ham være selv med pigerne, fordi hans nervøse adfærd, kan gøre, at han kommer til at nappe dem, det er delme fustrerende. Nu har jeg bestilt en tid ved dyrlægen til imorgen, så jeg kan få tjekket at han ikke har ondt nogen steder.
Derefter må vi jo som familien snakke om, hvordan vores fremtid ser ud.
Øv..jeg er godt nok lidt trist lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv - Felix har bidt igen - Forsat
  • #1   12. dec 2006 DU ER VELKOMMEN TIL AT RINGE TIL MIG. MÅSKE JEG KAN HJÆLPE. SE MIT NR PÅ WWW.ALACOCCIOS.DK

• #2   12. dec 2006 Som jeg sagde til Birgitte (terapeuten), er det jo umuligt at være der hele tiden, jamen så kan pigerne ikke sidde og se fjernsyn eller lege i stuen når Felix er der og jeg lige skal ned i vaskekælderen? og jeg kan f.eks. ikke tage Felix med i kælderen, da han ikke tør at gå ned af trappen, og sådan vil jeg ikke have hund, vi skal alle være der, uden at man hele tiden skal tage forholdsregler.

• #3   12. dec 2006 Safira:
    Vi bor på landet og han er dagligt ude og gå min. 3 ture+lydighedstræning i klubben, og han er ikke så stresset/rastløs som han var i en tidligere periode, da kunne han slet ikke ligge sig og slappe af, der vandrede han 25 runder om sofabordet i stedet for, det var træls, men så fik han mere motion og det hjalp. Jeg kan næsten ikke tro, at det er derfor, men jeg skal ikke kunne sige det, men Birgitte satte ikke spørgsmålstegn ved det.

• #4   12. dec 2006 Safira:
    Sådan opfattede jeg det ikke - sorry det var ikke for at lyde snerpet.

Jeg må se hvad dyrlægen siger imorgen også må vi se, hvad vi gør. Jeg skal jo have snakket det igennem med min mand.

• #5   12. dec 2006 Tanja- Men det er da dejligt at de mener det kan trænes væk:-)
    Men selvfølgelig er det stadig et dilemma hvis du skal gå og frygte om han gør børnene noget......

• #6   13. dec 2006 Jeg har jo selv en stresser (Collie), og desværre ligger det meget til den engelske type at være nervøse/stresset, jeg har valgt at få en hund mere til sommer (har bestilt en collie fra kennel Lassie) som er en Amerikansk collie, de skulle slet slet ikke have samme nervøsitet og blive så stresset, de er mere cool i det.

Kommentér på:
Øv - Felix har bidt igen - Forsat

Annonce