541 visninger
|
Oprettet:
Øv - Felix har bidt igen - Forsat {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
Hej igen
Nu har jeg haft snakket med en hundeadfærdskonsulent, og hun fortæller mig at mange af Felix stress momenter kan arbejdes/trænes væk, men at hun ikke vil råde mig til, at lade ham være selv med pigerne, fordi hans nervøse adfærd, kan gøre, at han kommer til at nappe dem, det er delme fustrerende. Nu har jeg bestilt en tid ved dyrlægen til imorgen, så jeg kan få tjekket at han ikke har ondt nogen steder.
Derefter må vi jo som familien snakke om, hvordan vores fremtid ser ud.
Øv..jeg er godt nok lidt trist lige nu.
nov 2006
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 84
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 472
jan 2005
Vi bor på landet og han er dagligt ude og gå min. 3 ture+lydighedstræning i klubben, og han er ikke så stresset/rastløs som han var i en tidligere periode, da kunne han slet ikke ligge sig og slappe af, der vandrede han 25 runder om sofabordet i stedet for, det var træls, men så fik han mere motion og det hjalp. Jeg kan næsten ikke tro, at det er derfor, men jeg skal ikke kunne sige det, men Birgitte satte ikke spørgsmålstegn ved det.
jan 2005
Sådan opfattede jeg det ikke - sorry det var ikke for at lyde snerpet.
Jeg må se hvad dyrlægen siger imorgen også må vi se, hvad vi gør. Jeg skal jo have snakket det igennem med min mand.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Men selvfølgelig er det stadig et dilemma hvis du skal gå og frygte om han gør børnene noget......
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.125
Øv - Felix har bidt igen - Forsat