421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Jeg kan ånde lettet op! Jeg kan ånde lettet op!

Så er Athene og jeg kommet hjem fra dyrlægen - for nogle dage siden opdagede jeg noget som jeg troede var en knude og gik straks helt i panik. I dag er hun så blevet undersøgt i hoved og røv og der var ingenting at mærke, andet end hendes ribben. Så jeg er kæmpe lettet - kunne slet ikke bære hvis jeg også skulle miste min anden hund pga cancer - den lede sygdom!
Så nu har jeg igen fred i sjælen....

Fik så købt det nye foder til hende som skulle genopbygge brusken omkring knoglerne og standse de enzymer der nedbryder brusken og giver gigt. Når Athene har fået det nye foder en lille måneds tid skal hun så røntgenfotograferes igen for HD og se om resultatet vil være det samme som sidst hun blev HD undersøgt. Forhåbentlig er det ikke værre!!!

/ Trine

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan ånde lettet op!
  • #1   12. dec 2006 hehe dejligt nyt.... måske skulle hun på fedekur ;O))
    Hvordan var hendes HD sidste gang???? Hvad jeg har hørt så kan man ikke ændre resultatet når de først har fået det, men det er måske ikke rigtigt?????

• #2   12. dec 2006 Hvor er det dejligt der var godt nyt *s* Det er ikke til at bære at miste sin hund til sådan en ond sygdom smiley

Heeeeej Mytte smiley længe siden da..... hvordan har mavsen det???? Undskyld jeg lige låner din tråd polski smiley

• #3   12. dec 2006 Mette
    Nej hun har været på skrump siden juni måned da hun har tendens til fedme, og da mad er hendes livret skal jeg være meget påpasselig med hvad hun spiser. Hun har nu sin idealvægt og skal helst holde den.

M.h.t. HD fik jeg aldrig sendt mine billeder ind til DKK da jeg blev mildest talt chorkeret over resultatet B/ C hofter da jeg blot troede det var en form sag, så fejlagtigt sagde jeg nej til at sende billederne ind.
    Nu vil tilfældet at omridset på billederne var for lyse og helt sikkert noget DKK ikke vil godkende så billederne skulle tages om, men jeg jeg troede at jeg ikke skulle avle var det ikke nødvendigt.
    Da jeg kom til mig selv og med gode råd fra HG fandt jeg jo hurtigt ud af at selvfølgelig skal min hunds resultat indgå i statistikken gode / dårlige hofter til trods. Så jeg skal have undersøgt hende igen under alle omstændigheder. Imidlertid har jeg så hørt at tæver som er i løb og bliver HD undersøgt kan have løse knogler og dermed give et fejlagtigt billede af hoften - altså et dårliger resultat. Min hund var i løb så derfor forsøger jeg nu dette produkt som jeg har hørt så meget om, samt får taget e nye billeder imellem to løbetider / perioder, og så bliver det spændende at se om resultatet er det samme.
    Jeg ved ikke om det er rigtig eller forkert, men ved at min formand for specilaklubben havde fået vurderet deres tæves hofter til D hofter i DKK - fik taget nye billeder og ankede dommen og det nye resultat sagde C hofter og gav grønt lys for avl.

Nå det var vist en længere afhandling

• #4   12. dec 2006 Det er bare helt i orden for her skal også være plads til lidt hygge!

• #5   12. dec 2006 polski- ja, det var en længere handling ;O)))
    men krydser da fingere for resultatet.....

Hej Christine--- maven har det fint, er blevet stor og fed, men der er jo osse kun 4 uger tilbage, lige knap ;O))

• #6   12. dec 2006 Uhhhh.... er det allerede derhenne af..... WOW det er gået stærkt. Hvor dejligt mytte smiley

• #7   12. dec 2006 Hvor er det skønt at læse Trine det var heller ikke til at holde ud at tænke på hvis Athene musen havde en knude. Vi snakkes ved ...jeg skulle hilse mange gange fra Rikke vi er på arbejde....
    Knus fra Rikke og Else

• #8   12. dec 2006 Hej trine...
    Åhr det var dejligt at høre. smiley
    Frisk og frejdig den dejlige athene.. smiley

Knuss fra Lizette og vufferne

Kommentér på:
Jeg kan ånde lettet op!

Annonce