Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af tilskudsfoder?
  • #2   5. aug 2017 Vi giver hvalpe og unghunde tilskud af c vitamin og fiske og planteolie. De voksne får diverse olier, og allergihunden får immunbooster. I perioder kan vi finde på at give noget for pigment eller maven eller hvad vi lige falder over eller synes de har af behov en periode.

• #3   5. aug 2017 Min får Flexadin advanced pga skade, Kelp, CDB olie, grønlæbbet musling... nogle gange fiskeolie... et par rå æg pr uge.

Børster aldrig tænder.

• #7   5. aug 2017 Æk en skid, et godt foder er som regel spækket med diverse tilskud. Så medmindre man giver tilskud efter et bestemt behov eller mangel ville jeg nøjes med foder. Jeg er generelt ikke fan af at stop hunden med olier og "additiver" som var det en diesel maskine smiley

Jeg har heller aldrig oplevet en ændring ved brug af tilskud. Lige pt får hun lakseolie, blot fordi det blev bortgivet lokalt smiley

• #8   5. aug 2017 Jeg giver hvalpe og unghunde C-vitamin for stabil ledvækst.
    Voksne hunde får zink og ledtilskud i træksæsonen, fiskeolie efter behov og plaque-off efter behov.
    I perioder med fuld råfodring får de vitamintilskud.

• #9   5. aug 2017 Svende får lakseolie, multiflex og rå ben. Vi har aldrig børstet tænder på ham, da han fint klarer det med de rå ben smiley

• #10   5. aug 2017 Vores hunde får tørkost 1 gang om dagen, derudover får de vådfoder og rå ben. Rå ben er dog ikke dagligt, men de holder tænderne rene. smiley

Hos enkle hunde kan det være nødvendigt at børste tænderne. Vi har to, der ikke får dem renset ved at gnave/tygge i kødfulde ben.

De får ledtilskud, da vi er meget aktive og tre af vores hunde er opereret i knæene.

• #11   5. aug 2017 Ellie får Flexadin Advanced på grund af skade, og det er det smiley

• #12   5. aug 2017 Maggie har gigt i et knæ, så hun får lakseolie, Flexadin Advanced og Hike Joint Mobility

• #13   5. aug 2017 Fella får flexadin advanced, Multiflex fra Svenska Djurspoteket, omega 3 olie fra Essentials, Kokosolie, hypenpulver og rå æg i tide og utide.
    Hun får rå ben ofte, som holder tænderne pæne. Dog børster jeg tænder på hende et par gange om måneden, pga et voldsomt overbid, hvor skidt og møg ellers samler sig.

• #14   5. aug 2017 Peak Joint. I flydende form, der er både glucosamin og MSN i, og så er det så enkelt lige at give et lille sjat i vandskålen. Ellers ingen tilskud i den dur.

• #16   5. aug 2017 Ingen tilskud
    Vi træner tandbørste for at være på den sikre side at hun kan hvis vi gerne vil fortsætte resten af hendes liv
    Har problemer pt så derfor er hun på skånekost og får ingen kødben til at hjælpe hende med tandrensningen selv, men vi børstede allerede inden lægens anbefaling

• #20   6. aug 2017 Min hund spiser altid udenom Luposan smiley Derfor bruger jeg nu noget andet.

• #22   6. aug 2017 Min får geønlæbet musling forebyggende for hendes led. Enten kelp eller som nu en olie for pelsen og profibre fordi hun døjer med analkirtlerne.

Kommentér på:
Anbefaling af tilskudsfoder?

Annonce