{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.882 visninger | Oprettet:

Maria B
Maria B
Tilmeldt:
12. maj 2008
Følger: 3 Emner: 6 Svar: 66

HD {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for nogle uger siden om-fotograferet min hunds hofter og fik sendt billederne til DKK.
Svaret var meget chokerende.
E hofter, og det værste de nogensinde havde set! Og at hun nok inden for et år, ikke ville kunne gå mere.
Det skal lige siges at hun kun er 15 måneder og vejer 6 kg.
Jeg er knust smiley

Jeg vedhæfter lige billedet, og så kan i selv vurdere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD
  • #1   10. aug 2017 For mig at se ligner det, at de led nærmest ikke ligger inde i de skåle overhovedet (og skålene er nærmest ikke-eksisterende), men jeg er ikke uddannet til at se på de billeder.
    Har racen normalt tendens til dårlige hofter?


  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 66
    #2   10. aug 2017 Racen er mops.
    Synes ikke de har som sådan tendens til HD.
    Men det er jo svært at sige.

    Men synes nu at det er en hård dom - at det er de allerværste de nogensinde har set.
    To dyrlæger har efterfølgende kigget på billederne, og de er bestemt ikke enige.
    De synes ikke at det er så slemt som dkk siger.
    Og de mener ikke det kommer til at volde problemer, når hun er så lille en hund.


  • #3   10. aug 2017 Det da er da ikke det værste man kan se?

  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 66
    #4   10. aug 2017 Det er DKKs dom. Jeg synes nu også det lyder voldsomt.

  • #5   10. aug 2017 Hvad skulle det her så være? Hvis det der er slemt ..

    profilbillede
  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 66
    #6   10. aug 2017 Ja, det ved jeg heller ikke smiley