{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.994 visninger | Oprettet:

Hjælp til hund og åben trappe {{forumTopicSubject}}

Kære HG

Jeg håber i kan hjælpe.
sagen er at min kæreste og jeg har sovet på skift nedenunder i stuen med Sam, jeg sov der de første 6 uger, derefter har min kæreste sovet hos ham.

Vi har sat en opsat seng op i stuen til formålet, men meningen var at han skulle kunne sove nede i stuen selv, det tror jeg simpelthen ikke lykkedes nu, han har højest sovet for sig selv i 3 timer, og derefter er en af os gået ned til ham og sovet sammen med ham, da han bliver ulykkelig.

De sidste par uger er min kæreste bare blevet nede hos ham, da han begyndte og blive urolig, hvis han ville gå ovenpå.
Vi vil rigtig gerne sove sammen igen, så planen er nu at Sam skal med op i soveværelset og sove med os.

Den plan har jeg det rigtig godt med, da tanken om at han skulle være alene hjemme i 8 timer og så igen når han skulle sove, er godt nok meget alene tid!

Vores trappe er åben og af træ, så den er glat at gå på, hvordan kan vi nemmest lukke den af?

Han vejer 22 kg så vi kan stadig bærer ham lidt endnu, og jeg ved godt hvalpe ikke har godt af at gå på trapper, men det er kun en gang om dagen, når vi går i seng det drejer sig om og jeg synes det virker som den bedste løsning ??

Jeg kan huske Isabelle trænede sine hvalpe til trapper og havde lagt et billede op hvor det lignede den åbne trappe var blevet beklædt med et gulvtæppe eller? ??

Sorry, det blev ret langt!

Hilsen Mathilde og Sam


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hund og åben trappe
Kommentér på:
Hjælp til hund og åben trappe

Annonce