4.555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Vis mig jeres rosetter Vis mig jeres rosetter

Hey smiley
Jeg mangler inspiration. Jeg kan overhovedet ikke finde en måde at hænge Fellas rosetter, diplomer, præmier mm op herhjemme. Så lige nu er de pakket ned i en stor flyttekasse.

Det synes jeg er lidt ærgeligt, for vi har virkelig knoklet for dem smiley

Så jer, der har rosetter fra prøver, konkurrencer, udstillinger mm, vil I ikke vise hvad I gør med dem?

Ligemeget hvad jeg har prøvet, ender det med at ligne en 12 årig rytter der har pyntet væggen med rosetter smiley jeg aner virkelig ikke hvordan jeg kan sætte dem pænt op.

Kom med ideer smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vis mig jeres rosetter
  • #1   3. sep 2017 her har vi dem hængene i en ledning...ligesom båndende fra utallige stævner.....

profilbillede
  • #2   3. sep 2017 her er et lille udsnit af pokaler, dem har vi også masser af.....
    den blå sølv i front var Jessiekas veteran pokal og den brune roset var for bedste veteran.....

profilbillede
  • #3   3. sep 2017 Haha mine fra min tid som rytter er også gemt væk. For det skriger 12 årig smiley

• #4   3. sep 2017 Mine ligger i bunden af et skab ude i bryggerset, samt i en kasse på loftet, for synes lige som Zenta, at det ser barnligt ud at have sådan noget til at hænge.

• #5   3. sep 2017 Har også mine i en kasse, ikke at jeg har vildt mange, men nogle er det blevet til. Jeg fotograferer hundene med dem på og så gemmes de væk. Lige nu har jeg dog fire hængende på opslagstavlen, men det er kun fordi jeg ikke har fået taget mig sammen til at proppe dem i kassen endnu smiley

Sådan fotograferer jeg hundene - her er først Saga med en roset, fordi hun blev 1. vinder ved et rally stævne i begynderklassen, og et af Alba der blevet årets rally begynderhund i Dansk Collie Klub 2016.

profilbillede
  • #6   3. sep 2017 Jeg kan ikke se, hvorfor det er barnligt at have noget hængende, som man har vundet smiley jeg vil bare gerne have det til at se pænt og enkelt ud. Er kommet frem til den beslutning at jeg slår en fin træramme sammen og sætter trådnet i. Så kan de hænge inde på kontoret på kærestens trofæ-væg smiley

Jeg vil netop ikke have dem til at samle støv i en kasse længere smiley de skal ikke vises frem for gæster osv. Derfor jeg vælger kontoret, hvor jeg sidder og laver hunderelateret arbejde. Så kan de ikke være til gene for nogen smiley

• #7   3. sep 2017 En træramme med trådnet lyder som en god ide.

Jeg har rosetter på en lang snor øverst på endevæggen på mit kontor. Nedenunder er der så hængt championats diplomer og lign op også med rosetter på og ind i mellem.

Jeg har ikke plads til alle rosetterne oppe og hænge, så der ligger også en stak i et skab, men at andre måske synes, at det er barnligt eller dårlig smag eller hvad ved jeg, kan man da heldigvis blæse højt og flot på. Jeg har også masser af pokaler i stuen samt billeder af mine hunde på væggen, og det er da næppe fin stil, men hvad så ? Man kan vel indrette sig som man vil hjemme hos sig selv.

Det eneste negative jeg ser ved det, er at både rosetter og pokaler samler støv, så der bliver mere rengøring, når man sammenligner med mere minimalistisk indrettede hjem. smiley

• #9   3. sep 2017 Synes ikke der er noget barnligt ved det.
    Jeg synes mere det er svært hvordan man skal gøre, netop så ikke det ligner en 12 årigs værelse.

• #10   3. sep 2017 Jeg kan godt forstå dem, der pakker dem væk - folk har dem jo i mængder.

Var det mig, ville jeg finde max en håndfuld frem, som jeg kunne huske hvad præcist hvad var for, og har speciel betydning. Resten pakket væk.
    Det samme med de forfærdelige plastikpokaler.

Det er svært at gøre det pænt, synes jeg og har man mange bliver de fleste ret betydningsløse i forhold til andet end deres antal.

• #11   3. sep 2017 Vores opdrætter har dem til at hænge i "hundeværelset" - et ekstraværelse, der bruges til hvalperum, når de har hvalpe - og som ellers fungerer som opbevaring og kontor.

På den ene væg hænger der en, måske to, snore med rosetter på, og under dem en hylde med pokaler og billeder. Om det er alle rosetter og pokaler der står fremme, ved jeg ikke. Men tænker måske, at det kun er de pænere og/eller mest betydningsfulde, der hænger der smiley

• #12   3. sep 2017 De fleste af mine pokaler er foræret til DCH, PH og Schæferklubben, så de har kunnet nøjes med at investere i en ny lille plade til at sætte på.
    Jeg har kun beholdt et par stykker, som virkelig betyder noget for mig.

• #13   3. sep 2017 Vil man gerne holde det rimeligt enkelt, kunne man måske bruge rionet, som mange bruger som opslagstavle?

Her ville jeg nok gøre som CH, og vælge de pæneste/vigtigste ud og hænge op, evt. sammen med lidt billeder - og så have de pæneste/vigtigste pokaler stående på en lille hylde ved siden af. Det synes jeg godt kunne se pænt - OG rimeligt voksent - ud smiley

• #23   3. sep 2017 Her har vi kaos, fordi jeg ikke nænner at smide dem ud smiley

profilbillede
  • #24   3. sep 2017 I dag kom der lidt nyt med hjem. Vi tog lige kredsmesterskabet i Rally smiley

profilbillede
  • #25   3. sep 2017 min heste og katte rosetter/krokader ligger i en kasse et sted, min hamster hænger inde på datterens værelse da hun syntes det var HENDE der vandt den smiley (okay hun var med også :D)

• #26   3. sep 2017 Her er kattekrokaderne fra der hvor jeg boede før: http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse-kat/11495-madeleines_krokader

• #27   3. sep 2017 Mine katte kokarder og ride rosetter er for længst væk.

Med hunde rosetterne prioriterer jeg også i forhold til hvad der hænger hvor, men jeg har temmelig mange oppe. De mest synlige er selvfølgelig også dem jeg er mest stolte af: Årets hund rosetter, avl- og opdrætsklasser, BIS fra specialklubudstillinger osv.

• #28   3. sep 2017 Hvis man har rosetter nok til at stjæle båndene fra nogle af dem smiley

profilbillede
  • #29   3. sep 2017 Vi har kun de 2 tyske hængende i lyskæden. De danske har jeg ikke taget med til Berlin.

Jeg har dem normalt hængende i gangen. Jeg pakker dem ikke væk, men jeg har også kun konkurreret i 3 år, når man har konkurreret i årtier gider man måske ikke have dem hængende mere gætter jeg på?

profilbillede
  • #30   3. sep 2017 Mine hænger sådan i stuen, vi bor i en lille lejlighed.
    Men de fleste er dem fra DKK man kan købe, som er til minde om de mest betydningsfulde udstillinger - mit lille firbenede dyr er ikke nem, og vi har kæmpet hårdt for at være hvor vi er i dag!
    Også er der tre erindringsrosetter.

De to der betyder mest er den lille bitte grønne på nederste hylde, som er en BIM roset fra kredsens nytårsskue!
    Og den blå/røde/ternede ved siden af, som er vores 1. Vinder med CAC i Neumünster - vi tog afsted uden nogle forhåbninger og kom hjem med vores aller første CAC.

profilbillede
  • #31   3. sep 2017 Alt vores vinder ryger på vægen enten i ramme eller med abesnot.
    Vi kommer SÅ sjældent hjem med noget så hver gang det sker skal hele verden se det smiley

• #32   3. sep 2017 Til gnocchis første udstilling fik hun Sl og blev bedste baby i racen ud af 1.. kæresten synes det var tåbeligt at tage rosetten med hjem. Spørg lige om frk. Altid Nr. 2 (mig) sørgede for den roset kom med hjem.
    Man ved jo forfanden aldrig om hunden vinder noget som helst nogensinde igen...

• #33   3. sep 2017 Jeg har kun nogle af de "vigtigste" hængende. Det er BIS placeringer, VV og EUV, årets sealyham osv. Resten er i kasser, ligesom pokalerne. Rosetterne hænger på Championat-diplomern, kennelmærkebevis og den dur. De hænger på vores repos. I trappegangen har vi bolleder af hundene. Ellers må jeg indrømme at vlres hus ikke "bærer præg" af at være et hundehjem. Havde jeg et hundeværelse, tror jeg nok at jeg ville gøre lidt ekstra ud af det. Da vi før i tiden fik bånd, bandt jeg dem i farveorden i en nylonsnor, så jeg fik en lang og fed "boa" smiley

• #34   3. sep 2017 Mine ligger i kasser i kælderen....... Tusses har æresplads i et skab i stuen....... Men før i tiden, da jeg havde hængende fra mange års udstillinger, hængte jeg dem på et trådnet smiley Jeg har det som Ginne. Jeg vil sq have lov at prale lidt. Det er altså ikke nemt at vinde med en labrador, så når det endelig sker, må der prales.-..

• #35   3. sep 2017 Jeg har 3 gitre hængende i hundebygningen, de er rigtig smarte for som regel er der en flap eller noget ståltråd bag på rosetterne som lige passer ind over trådene, der kan være rigtig mange på. Noget i stil med det på link'et.
    https://www.supersellers.dk/gitter-80x200-cm-hvid.html

• #36   4. sep 2017 Jeg har hængt alt for få i glas og ramme. Junior klub champ roset samt dansk champ roset skal også i glas og ramme. Og så skal jeg have kontaktet Ribbon Artist for at have lavet en for hans VDH championat.

profilbillede
  • #37   4. sep 2017 Har en overgang haft 2 af de gamle hér, som er kompost hegn fra Harald Nyborg, fremme i soveværelset, men nu er de røget i kælderen, og så får jeg kun de store og fine hængt op.

profilbillede
  • #38   6. sep 2017 Herhjemme hænger de "vigtigste" sløjfer sådan her, inde på vores ekstra værelse (dog er disse fra ridestævner)
    Resten ligger i kasser

profilbillede
  • #40   9. nov 2017 jamen har kun 4 i alt nu kun billede af de tre men derimod 167 pokaler.....

profilbillede
  • #41   9. nov 2017 her et lille udpluk af pokalerne

profilbillede
Kommentér på:
Vis mig jeres rosetter

Annonce