{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Camillla . 's hunde er falske. {{forumTopicSubject}}

Ja, endnu en afsløring - Camilla .'s hund "Andy" er falsk - de tre fotos er at finde på www.keencairn.dk. For nylig blev "Kivi" afsløret som falsk, og nu Andy - mon ikke hendes andre hunde også er falske!?! Hun har jo påstået at tre af dem har været hendes mosters - og nu er foreløbig to af mosterens såkaldte hunde altså afsløret som værende falske. Utroligt at du bliver ved Camilla!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Camillla . 's hunde er falske.
  • #1   4. aug 2004 okay.. godt du så det.! smiley

  • #2   4. aug 2004 hvilken race sagde hun at det var..???

  • #3   5. aug 2004 Godt opdaget! Hvordan finder du de sider hvis der er mistanke til at det er en falsk hund? Søger du efter sider på google (eller andre søgesider)? Eller er det bare tilfældigt?

    Mange hilsner Rikke


  • #4   5. aug 2004 Sarah: Racen er jo rigtig nok, men når man finder den på en anden webside med info om andet fødselsår, så kan man jo selv konkludere hvad Camilla har gjort. Det er jo heller ikke første gang hun har oprettet hunde, som ikke er hendes (jf. hunden "Kivi" som nogen havde set på en amerikansk hjemmeside). Jeg fatter ikke hvorfor admin ikke konsekvent sletter sådan en som Camilla fra forumet, for når man én gang har oprettet en falsk hund og det er opdaget, hvorfor får man så lov at blive ved? Det gør mig altså lidt harm. Hun har iøvrigt også oprettet både hest og kat, om det så er hendes, kan man jo kun gisne om. Jeg havde iøvrigt skrevet kommentarer til "hendes" hunde som hun åbenbart har henvendt sig til admin for at få slettet...

    Rikke: Jeg opdagede at hun havde fået slettet mine kommentarer til "hendes" hunde hvor jeg indikerer at de er falske, og så må jeg indrømme at der gik lidt sport i det... og vupti havde jeg fundet den ene af hundene på en anden hjemmeside.


  • diana s
    diana s Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #5   6. aug 2004 surt at nogen mennesker gør såen noget. nu har jeg kun været herinde fra idag fredag, men kan ikke se hvad man skal kunne få ud af at sætte hunde ind under falsk ejer. hun må jo åbenbart have brug for opmærksomhed.

  • #6   6. aug 2004 Tak for svaret Sunette! =0)

Kommentér på:
Camillla . 's hunde er falske.

Annonce