{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

Min hund skal dø :( {{forumTopicSubject}}

Zila har oveni meningitis som unghund og cushing for et halvt år siden nu også fået cancer..

Hun har ikke ondt og er ligeså glad og energisk som altid, så dyrlægen har sagt god for at vi får den sidste glæde med hende inden hun får ondt og skal aflives..

Knuden har spredt sig til lymferne og dyrlægen mener derfor der kan gå alt fra en uge til en mdr inden den har spredt sig til organerne eller springer..

Hvis i havde en uge mere med jeres bedste ven og største kærlighed, hvad ville i så bruge den til?

Zila skal begraves i haven på hendes yndlingsspot og hvert år skal der såes ærter, hvilke hun elsker.. Men hvad kan jeg ellers gøre som i andre måske har fortrudt i ikke fik gjort før det var for sent med jeres himmelhunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund skal dø :(
  • #1   8. sep 2017 Hvor har hun en knude henne?

    Det gør mig ondt smiley


  • #2   8. sep 2017 Det gør mig ondt for dig,det er det vi alle frygter..hvad ville jeg gøre i den sidste tid ?? gøre det der gør hunden og mig glad,så vi har nogle gode minder..

  • #3   8. sep 2017 Det gør mig ondt at læse.
    Jeg har desværre ingen gode råd at dele ud af, men jeg håber den sidste tid bliver mindeværdig for jeg alle smiley


  • #4   8. sep 2017 Øv, jeg føler med dig..
    I den sidste tid ville jeg gøre alt det med min hund som jeg ved den elsker, være om den og give hende massere af kærlighed (som man self altid gør når man har dyr)

    Ville nyde hvert et sekund med min bedste ven og huske på alt det gode smiley


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #7   8. sep 2017 Jeg har stået i samme situation sidste år. Det er ganske forfærdeligt. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at hunden ikke skulle føle at der var noget galt og det var bestemt ikke let. Mine egne følelser måtte komme bagefter.

    Ellers er det bare at være sammen den sidste tid og forkæle hunden. De sidste ture på yndlingssteder,livretter osv. Jeg føler med dig, for det er en hård omgang,som tager tid at komme over.


  • #8   8. sep 2017 smiley

  • #9   8. sep 2017 Det gør mig ondt med din hund og ved hvor ondt det gør. Jeg gav min hund de bedste oplevelser, jeg kunne give ham og han blev ekstra forkælet. Desvære var min hund gennem et hårdt forløb med anaplasmose, hvor han var meget dårlig og oveni fik han kræft i rygmarven, der gik under en uge fra vi konstateret at han havde kræft til vi måtte gå den tunge vej og få ham aflivet.
    Giv din hund det som du ved den elsker. Mange varme tanker til dig og din hund.


  • #10   8. sep 2017 Det gør mig rigtig ondt at høre.

    Hos os gik det ekstremt stærkt, da Queenie blev syg, men vi tog ud til stranden, hvor vi havde nogle hvalpebillede af hende og mig, og så genskabte vi dem. De billeder betyder rigtig meget for mig i dag.

    Så jeg ville forkæle min hund helt vildt og sørge for at tage en masse billeder.


  • #11   8. sep 2017 Trist situation for dig smiley
    Jeg ville forsøge at ændre så lidt som muligt på hverdagen. Hunde har en særlig evne til at spotte uregelmæssighed, og det gør dem utrygge. Derfor kan du da godt give lidt ekstra lækkert mad, men pas på at livet ikke kommer for langt væk fra rutinen.


  • #13   9. sep 2017 Det gør mig ondt for dig.

    Jeg må indrømme, at jeg havde valgt at sige farvel med det samme, med den diagnose smiley Og misforstå mig endelig ikke, for det er på ingen måde en kritik af dit valg. Det er blot en konstatering af at vi alle vælger forskelligt.
    Grunden til at jeg ville sige farvel på stedet, er at jeg ikke ville kunne holde ud at gå og vente på hvornår det er tid, og jeg ville konstant gå og bekymre mig for om hunden var nogenlunde ok, og ville være bange for om man fik trukket det for længe smiley
    Er sikker på at hunden ville blive lige så påvirket, som jeg, og derfor ikke ville få en sidste "lykkelig" tid. Jeg ville ikke kunne skjule hvor ked af det jeg var, og det ville hunden kunne mærke.
    Hvis du kan få en hverdag til at fungere nogenlunde normalt, og give hunden en sidste, god tid, hvor den bliver møgforkælet, så gør det smiley Det vigtigste er at gøre hvad du føler for, så længe at hunden selvfølgelig ikke lider.


  • #14   9. sep 2017 Bruge tiden sammen, tage en masse billeder.. Bare nyde det smiley

  • #15   9. sep 2017 Det gør mig ondt smiley

    Jeg gjorde det for 6,5 år siden. Min hund fik konstateret kræft, og det havde spredt sig til lungerne. Han fik medicin for at dræne væsken fra lungerne, men dyrlægen gav ham meget kort tid. 5 dage senere måtte jeg sige farvel smiley

    Jeg brugte tiden på at elske ham lidt mere, kramme ham, køre til stranden, spise ekstra dejlige ting og tage 1.000 billeder smiley Jeg tudede det meste af tiden i de dage, men på en måde var det rart for mig at få lov at sige ordentligt farvel.

    Så det bedste råd er, at du skal nyde jeres sidste dage sammen. Gør det I elsker at gøre sammen. Og lad hende få fred, inden hun bliver for syg til at leve.


  • #16   23. jan 2018 Kom hun godt afsted? smiley

  • #17   23. jan 2018 Ja det gjorde hun ihvertfald.. Hun ligger på hendes yndlingssted i haven nu smiley Men det har dælme været nogle hårde måneder efter hende smiley

    Men nu har vi fået ny prinsesse i huset.. Skal nok få hende oprettet herinde ellers kan i finde siden Zoey’s verden på FB smiley


    profilbillede
  • #18   23. jan 2018 Det er jeg glad for at høre, kom til at tænke på det da jeg så din nye tråd.
    Tak for update og tillykke med hvalpen smiley


  • #19   23. jan 2018 Og fint gravsted smiley

Kommentér på:
Min hund skal dø :(

Annonce