{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.728 visninger | Oprettet:

nabo giver vores hunde mad {{forumTopicSubject}}

Vi står i et rigtig øv dilemma. Vi har 2 border collie hvor den ene er en hvalp på 4 måneder. Vores hvalp har døjet med dårlig mave i et måneder og vi har brugt rigtig mange penge på dyrlægeregninger til at få maven til at fungere. Vi har endelig fået hendes mave til at fungere, men er meget bevidste om hvad hun må få at spise. Vi giver kun mad og godbidder uden nogle form for tilsætningsstoffer til vores hunde.
Problemet er så at vi har denne nabo som bliver ved med at give vores hunde en masse forskellige godbidder igennem hegnet. Vi har flere gange frabedt os det og forklaret årsagen. Naboen her fortsætter desværre og her til aften var den gal igen.Min mand går så derind og pænt beder ham stoppe, naboen er bare bedøvende ligeglad. Ligeglad med at vi skal rende til dyrelæge og siger han gør hvad der passer ham. Min mand tilbyder ham at han må få nogle godbidder fra os, hvis han absolut vil give hundene noget, men dette vil naboen ikke, han vil give dem hvad han har lyst til. Han truer min mand med tæsk hvis han ikke smutter.
Hvad pokker gør vi ??? hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nabo giver vores hunde mad
Kommentér på:
nabo giver vores hunde mad

Annonce