{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Tillykke med din tyverialarm.... {{forumTopicSubject}}

ja jeg ville bare lige indskyde noget i sikkert ved....nemli at i er i besidelse af VERDENS BEDSTE TYVERI SIKRING....

både Politi, forsikringsselskaber OG tyve siger at en hund er den absolut bedste tyverisikring....

en tyv går langt hellere videre til næste hus (din nabo hi hi) end han går ind til din hund (har jeg hørt fra pålidelig kilde)....et tyveri skal nemli for ham helst foregå så hurtigt og nemt som muligt....og hundegø bag en dør eller et skilt med "her vogter jeg" lugter af problemer....

så vis med alle midler at du har en hund i huset.....
flere hunde i huset er kun ....dobbel eller tribbel sikring....

så ud at købe nogle flere hunde ( ha ha )

god tyverifri jul til alle herfra....

Lykke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tillykke med din tyverialarm....
  • #1   21. dec 2006 hvorfor tror du jeg har tre hunde, med at det lort jeg har i hjemmet hihi

• #2   21. dec 2006 Ja den har jeg også hørt en tyv sige. Det er ikke selve hunden de er bange for, men den irreterende og opsigtigsvækkende gøen *GG*
    Her hvor jeg bor må tyvene have det elendigt, da næsten alle har hunde.

• #3   21. dec 2006 Øøøhhmmm... Min søster havde indbrud igår...

De har en lille breton, Sasha..
    De smadrerde vinduet i døren og smed hundekiks ind..

De stjal min lille nevøs julegaver (fanden tage dem!!!) , en halv kasse legetøjsbiler og en bærbar...
    Ikk kameraet, ikk fladskærmen, ikk film og musik...

Men de drak sig hver (eller 1 tyv der var meget tørstig) en øl og var da så venlige at låse efter sig 0o

• #4   21. dec 2006 Min svigerfar fortale for nogle år siden, at der var blevet snuppet en tyveknægt. Han havde et kort hvor der var X ved nogle boligere. Politiet spurgte hvad X'erne betød. Han forklarede at det var de huse der havde hund.

Så vi har installeret tre levende alarmer med backup fra en alarm fra Falck, så vi satser på at vi ikke bliver tyvens første priotet.

• #5   21. dec 2006 man skal aldrig sige aldrig, over bag vores hus er der en stor låge og der står privar p den og vi har sat et hervogter jeg skilt op med en kuperet dogo. det står en stor camping vogn derover ved lågen. en dog skulle thomas over i værkstedet og hører lyde fra campingvognen, han åbner døren og der sidder fire drenge ppå 11 og de har splittet ALT af, havde opså lavet hærværk på flere af vores lader. så skiltet holdt dem ikke væk

• #6   21. dec 2006 Tror ikke min hund vil give de store problemer ærlig talt... Hun vil enten tænke; "Yes døren er åben jeg smutter", "ZZZ..." eller "Hey du der, gider du ikke åbne køleskabet for mig?"

• #7   21. dec 2006 Nina...det må skyldes at han har kunne høre at det var en mindre hund, bag døren.... for den ex tyv jeg kender....siger at ku han høre en hund....og var i tvivl om størrelsen...så smuttede han videre....

det med øllen er ikke uanmindeligt.....faktisk finder politiet tit menneske puha udenfor ved firma og fabriks tyverier.... tyven er stresset, og han holder måske øje med bygningen et stykke tid.... og så skal han så af med noget....lækkert ikk...

surt med din søsters indbrud....det er en klam fornemmelse, at gå rundt i sit hjem, og vide at en fremmed har rodet i ens private ting...

Lykke

• #8   21. dec 2006 måske I ved at jeres hunde ikke ville udgøre den store fare for en tyv...men det ved tyven ikke...og det er ikke noget han har lyst til at teste....
    ville i???

Lykke

• #9   21. dec 2006 vi har mange gæster i vores hjem og hunde er glade for alle, men jeg er ikke i tvivl, hvis der kommer nogle ind som ikke er inviteret, så skal de nok få dem ud igen

• #10   21. dec 2006 næhhh det problem vi hundeejere kan have, er de tyve der kommer for at stjæle vores hunde....det er straks værre.... for der fortæller hundene tyvene hvor de skal stjæle....ØV

Lykke

• #11   21. dec 2006 lykke: ja det er et stort problem, tænk også på alle de hunde som bliver taget foran et supermarked

• #12   21. dec 2006 Lilly ville blive gal. Specielt hvis det er mænd. Hun hader fremmede mænd og stopper ikke med at gø af dem før hun har lært dem at kende, og det tager ofte flere dage. Hun kan også finde på at snappe efter fingre og ankler.
    Men self kan man aldrig sige sig fri for tyveri.

• #13   21. dec 2006 tinna: svært at forestille hun kan blive så gal, synes hun er noget a det sødeste, har kun set hende gal på hanhundene, hihi

• #14   21. dec 2006 har haft indbrud 3 gange imens vi har boet her i Odense C.

Heldigvis har vi haft hundene med os, og desværre en forsikring der ikke dækker indbrud mere

• #15   21. dec 2006 Majbritt: Det er også ret underligt, for normalt siger hun ikke noget til mennesker. Heller ikke når vi går tur. Men kommer der en fremmed mand, gerne de unge mænd fx min søsters nye kærester så får de turen af Lilly også selvom jeg tysser på hende, for gider egentligt ikke have hun gør det.

• #16   21. dec 2006 Næh Lykke - Men her er det så slet ikke sikkert tyven opdager der er hund i hjemmet... Vi håber da de billeder med knap søde hjørnetænder og påskiften "den gør ikke noget" er afskrækkende nok, men tager de den ind gennem vinduet eller ligende så tror jeg ikke de opdager hunden før de falder over den i soveværelset... smiley

Har oplevet (eller jeg var der jo ikke men...) der kom håndværkere der skulle male døren her mens jeg passede hunden. Jeg var ikke hjemme og de var bare gået ind. Først bliver de hilst velkommen af katten ude i gangen. De bestemmer sig for at lukke den ind i stuen mens de maler hoveddøren, inde i stuen opdager de så hunden. ZZZ... Så bestemmer de sig for at gå stille og roligt igen *ggg* smiley Hun løftede lige hovedet og så på dem, inden hun vendte sig om på den anden side og sov videre...

• #17   21. dec 2006 tinna: tror der er mange hunde osm ikke kan lide mænd, har tit tænkt på det, men har aldrig fundet ud af hvorfor.
    phoebe derimod er lige omvendt, hun elsker mænd, hvis vi nu for besøg på af en mand og kvinde er der helt sikkert manden hun er ved, mærkeligt

• #18   21. dec 2006 Majbritt: Hehe, det er også helt sikkert manden Lilly er hos - hun har bare andre hensigter end Phoebe ;oP

Nej jeg kender også mange hunde der har problemer med fremmed mænd, men ved heller ikke hvorfor og hvad det er de lige har gjort. Måske fordi vi føler os truet af dem???

• #19   21. dec 2006 Katrine LOOOOLLLLLL..... ha ha ha ha
    ja den eneste skade de ku ha fået af hende, var hvis de faldt over hende og slog næsen i gulvet.....uhhhh ha ha ha ha....

Lykke

• #20   21. dec 2006 Hehehe, Ja lykke> så det er hvad vi sætter vores lid til hvis en tyveknægt skulle komme her forbi *gg* smiley

• #22   21. dec 2006 JA vores hunde er også ligeglade med fremmede, men mænd med hat eller lign. det kan den store af vores ikke have, så hvis bare de bære maske, så kommer de ikke ind så skal de i hvert fald overtale ham på det kraftigste med en god bid... he he

• #23   21. dec 2006 folk der ikke kender kenzo kommer ikke ind i gårdspladsen for der er han 24 timer i døgnet så tyveri sikring det har vi

• #24   21. dec 2006 Jeg har desværre haft indbrud - selvom jeg har både billed af en sbt'ere på døren, og en levende en bagved... Tyven var fuldstændig ligeglad... heldigvis, vil jeg sige - var Taz ikke lige en vagthund, så tyven fik hvad han ville - mens Taz fik lov til at være i fred.

• #25   21. dec 2006 Så er der dem der stjæler hundene.. suk

Kommentér på:
Tillykke med din tyverialarm....

Annonce