Daisy angst for fyrværkeri??? {{forumTopicSubject}}
Hmm... En gang var hun dødsens angst for høje brag og heksehyl og ellers alt hvad der har med fyrværkeri at gøre.
Hun løb ind under et lille bord som står for enden af sofaen og der krøb hun bare sammen og rystede som om hun var døden nær og hun var slet ikke til at komme i kontakt med.
Det var virkelig forfærdeligt at se på. Gjorde helt ondt at se hende være så bange :o(
Skal lige siges at vi aldrig har trøstet hende da jeg har hørt at det kan gøre det værre.
Sådan havde hun det sidste år lige fra de begynder at fyre af mellem den 20. december ca til lidt inde i januar.
Her til aften er de begyndt at fyre lidt af.
Lige så snart vi hørte en brag, roste jeg med en mega glad stemme "dyyyygtiiiig Daisy" og snakkede glad med hende og fik hende til at tænke på noget andet :o)
Vi har nok hørt 3 - 4 brag og hver gang har hun rejst sig op og kigger rundt som om hun skal finde et gemmested, men når jeg så kommer med min rosende stemme, bliver hun helt glad og finder bolden og alt muligt frem :o))
Det er virkelig vidunderligt at se!
Der er lang vej endnu før hun ikke er angst mere, men jeg tror virkelig at det kan lade sig gøre.
Hvad tror I?
Jeg er dog lidt nervøs for om selve nytårsaften er for voldsomt for hende...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Hvis ikke det lykkes i år vil det sikkert stadig være bedre til næste år.
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
Tror måske du skal skrue op på stemmen nytårsaften ;-P
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
Hun er også blevet mere modig (eller hvad man skal sige)
Hun var meget forsigtig for et år siden. Ved ikke om det er pga Balta at hun har forandret sig lidt?
Det er også ligemeget. Jeg er bare så glad for hun ikke er dødsens angst mere :o)
Men jeg tror desværre ikke hun kommer til at synes at nytåret er særlig sjovt.
maj 2005
Han løfter bare hovedet og står lidt og tænker og så fortsætter han med det har var i gang med.
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Så ville jeg finde et RIGTIG RIGTIG godt ben til hende.. Som hun kan få når du synes..
Jeg ville dække vinduerne til (brugte hundetæpper her, da jeg ikke havde gardiner sidste år) og omkring midnat, satte jeg Pirates of the Caribbean på og skruede godt op for lyden.
Luna er ikke bange, men jeg vil ikke "satse"...
Herude er de begyndt med heksehyl og de der knald nogen.. og så kommer der nogle kæmpebrag inde mellem blokkene... Det kan få luna til at knurre lidt...
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
Han var fuld stændig ligeglad sidste år, han var lige med ude og kigge i snor sidste år forat se hvad det var der sagde sådan
Og her i går morges var vi ned og morgentisse kl 7.30 og buuuum lige en smuk raket ... feike var stadig lige glad, men den fik da lige en go gang GØ ;-P
maj 2005
Han er seeej lige som sin moar!
Daisy angst for fyrværkeri???