Overset hund fået tæsk i offentligheden Overset hund fået tæsk i offentligheden
Idag oplevede jeg en schæferhund få tæsk, da den var hoppet op på forsædet af ejerens bil. Jeg sad i nabobilen. Han kom ud af en butik og klemte hårdt om dens snude, så den ikke kunne få luft. Efterfølgende hev han den ud af bilen og slog den ret voldsomt. Herefter løftede han den i skindet i ryggen og i halsbåndet, og smed den ind i bagagerummet, hvorefter han tævede løs på den, mens den lå forsvarsløs. Han smækkede bagagerummet og gik ind i butikken igen.
Jeg ved godt, at min familie og jeg skulle have grebet ind, men det hele skete så hurtigt og vi var i chok over, at man kunne behandle sin hund sådan. Vi tog et billede af hans nummerplade og kørte videre, til hvor vi skulle være, men ringede på vejen til Dyrenes beskyttelse. Her beskrev vi situationen og gav nummerpladen. Politiet kunne dog ikke fortælle andet end byen, han boede i. Dyrenes beskyttelse fortalte, at de intet kunne gøre, før vi havde hans navn eller adresse. Vi har kørt rundt i 3 timer, for at lede efter hans bil men uden held.
Hvad skal vi gøre? Vi er meget bekymret for den stakkels schæferhund.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.954
jul 2015
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 13
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.011
jul 2015
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 13
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.011
Desværre.
okt 2011