1.509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Trist nyt om Sølvrøven aka Keesha :'( Trist nyt om Sølvrøven aka Keesha :'(

I onsdags var jeg ved dyrlægen med Keesha, fordi hendes ene pat/brystkirtler pludselig hævede voldsomt op.
Der blev taget vævsprøver og givet et skud binyrebarkhormon samt antibiotika, og dyrlægen var næsten sikker på, at det er cancer smiley Hele dagen, aftenen og natten kunne jeg kun spekulere og vente på svar. Jeg har siden da været så meget i vildrede og fuldstændig knust.
I torsdags var jeg ved dyrlægen igen, og her kommer en kopi af, hvad jeg skrev på FB

Update på Keesha 2
Efter mange snakke, overvejelser og nye snakke med dyrlægen, er vi nået frem til den meget svære beslutning, at Keesha ikke skal gennemgå operation, da hun er angrebet af en aggressiv kræftform, som med høj sandsynlighed også har bredt sig til andre steder i kroppen. smiley smiley smiley Hun har fået binyrebarkhormon og er sat på antibiotika kur, og jeg har fået smertestillende medicin med til hende. Opfølgende skal hun til kontrol hver 14. dag, og så skal hun møgforkæles og hygges om resten af hendes liv. Det kan være uger men også mange måneder, så længe hun har det godt! ? smiley smiley :'(
Jeg takker en million gange for alle jeres søde og opmuntrende ord, og håber inderligt, at I har forståelse for mit valg.
På onsdag fejrer vi Sølvrøvens 13 års fødselsdag smiley smiley smiley og udover det, vil hun blive forkælet udover alle grænser den sidste tid, min gamle, elskede skat og jeg har sammen smiley
Håber det bliver lang tid endnu, men hun kommer aldrig til at lide, for så må jeg smide egoismen til side og hjælpe hende den sidste vej smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trist nyt om Sølvrøven aka Keesha :'(
Kommentér på:
Trist nyt om Sølvrøven aka Keesha :'(

Annonce