Time for a new best friend {{forumTopicSubject}}
Det som ikke måtte ske, skete i sidste måned, min hund fik konstnteret kræft og jeg var nødt til at lade ham aflive.
Mester blev kun 3 1/2 år gammel og han havde det bedste sind. han var en amstaff meget flot og bred.. jeg har besluttet mig for at jeg vil have en hund af samme race eller en blanding, og jeg vil gerne hjælpe nogle hvis de står og har en Amstaff de skal af med, dog har jeg visse krav renlig ikke aggresiv. Hvis det er en hund på 2 år gør det ikke spor.
Lidt om mig selv: Jeg er vokset op blandt doobermann da min mor opdrættede dem, og har altid hjulpet. nu er jeg flyttet for mig selv for 4 år siden og valgte derfor at få en Amstaff da deres være måde og energiske holdnng altid har intereseret mig. jeg bor ikk i verdens største hus men bor ud til åbne marker som hunden kan får lov til at folde sig ud på.
jeg kan kontaktes på 26811255 ell. Shakaj@ofir.dk og selvfølgelig i annoncen, på forhånd tak
Klaus/out
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Hunde: 13 Emner: 304 Svar: 1.922
Min svigerinde og svoger har en Amstaff på ca 1 år, som de muligvis gerne vil af med. Han er en dejlig hund, men en smule misveligeholdt. Han er flot og ikke aggressiv. Kunne det evt være noget?
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 2.832
Troede ikke man kunne skrive uden at have oprettet en hund?? Det åbentbart blevet lavet om?
Den hund du søger - prøv at kigge i marked her og på dba
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Når du skriver misveligeholdt. hvad mener du så??
ang Manér og træning osv??
er evt intereseret men vil gerne se nogle billeder og selvfølgelig høre lidt om hunden
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 2
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Hunde: 13 Emner: 304 Svar: 1.922
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 73
Og Glædelig jul!
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 73
Time for a new best friend