{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

TÆNDER SNART A {{forumTopicSubject}}




Hej alle sammen . Undskyld vis overskriften iik er oka. Men er så sur det kan slet iik beskrives .
Er flyttet hjem til min forældre pt lige nu . ind til jeg har lejlighed . De har en stor havde og det kan tayson rigtigt godt lide . Og nu er han så stoppet med at gø a andre hunde nå de kommer forbi . Men alle der kommer de sidder deres hund hen til min . selv om han har børster og alt det oppe . så gør de det alligevel . Har det sådan en hver ejer med respekt for sig selv spørg lige inden de sidder deres hund hen til en anden hund . Og i sær nå den er på dens grund . . INGEN fatter det . Så nu skal jeg lave 5 skilte og se om de så fatter de iik skal sidde deres hund hen .

Men til sagen . I dag da vi skulle spise kunne jeg høre han gøet helt vildt . og virkelig var sur . SÅ FLYVER ud og ser han gø a en hund . Og min forældre sige noget med den anden hund men høre det iik for skal havde ham væk for manden skælder ham helt VILDT ud og siger jeg er og min hund er skide sinsyg . og han skulle aflives . Såå bliver jeg self sur og siger du kan sku da bare tag din lorte hund og gå i stedet for og blive stående og lad din hund komme hen og han råber og skriver . så siger jeg til ham du kan sku bare kom her hen og snak i stedet for og være så fååckt op . Såå kommer min mor så skynder han og gå / næsten løbe.
Så her for en time siden finder jeg så ud a tayson har et lille bide mærke ii hoved . Så det da KLART han flipper ud og alt det ..
Iiiiiih , skulle bare lige ud med det .

Hva ville ii gør .
SORRRY det blev så LANGT .



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TÆNDER SNART A
Kommentér på:
TÆNDER SNART A

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce