{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Lopper og drægtig tæve {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min tæve er blevet parret d. 24 september, og er ca. 3 uger henne nu. Drægtigheden er dog endnu ikke påvist.
Her i går opdagede jeg så lopper på hende, hvilke jeg selvfølgelig gerne vil have bugt med, men jeg tør næsten ikke begive mig ud i pippetter af frygt for hvordan de vil kunne påvirke fostrene. Min dyrlæge frarådede mig førnævnte, da det oftest er meget få drægtige tæver de har testet på, og sikkerheden for at der intet ske derfor er usikker.

Men hvordan griber jeg så dette an? Er der alternative metoder, som rent faktisk virker, som man kan benytte?
Eller er frontline spray sikker at bruge? Jeg frygter jo lidt at den alligevel går i blodet. Kuldet er længe planlagt, og guld værd for mig, så jeg går jo lidt med curlingudstyret klar smiley Men lopper er jo også en skidt ting for de nyfødte, til den tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper og drægtig tæve
  • #2   15. okt 2017 Bayvantic er også godkendt under drægtighed. Det sætter sig kun i fedtlaget i huden.
    Jeg har selv brugt det halvvejs i en drægtighed uden problemer.

• #3   15. okt 2017 prøver igen: capstar vet. dræber de lopper der er på den kan bruges både til hvalpe og drægtige tæver.
    gør huset grundigt rent og husk at vaske hundetæpper og tøj så varmt du kan
    kan ikke huske navnet på hus rengørings midlet købte det i brugsen. brugte capstars gennem de mange år jeg havde opdræt...hvalpe der blev solgt 8 uger gamle som Oscar her på billedet, bl. andet.

profilbillede
  • #4   16. okt 2017 vi kan sige at Advantage have ingen virker på vores hunde..

vi købe nogle piller hos vores dyrlæge som have en virkelig god virkening
    efter nogle dagen. men jeg ved ikke hvordan de virker på en gravid hund smiley

Kommentér på:
Lopper og drægtig tæve

Annonce