765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

dyrlæge i Nordjylland til brug for kejsersnit dyrlæge i Nordjylland til brug for kejsersnit

Vores pige skal føde og har kun EN hvalp og derfor er risikoen at hun ikke kan føde hvalpen - hvis den er alt for stor smiley vores egen dyrlæge holder ferie så hvem kan anbefale en i Aalborg eller omegn til kejsersnit ?

Håber der er nogen der kender en god en

Marianne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlæge i Nordjylland til brug for kejsersnit
  • #2   20. okt 2017 Tak Kennel Hearthitter smiley har svaret dig på anden tråd - super glad for du vil give mig et godt råd. !!

• #5   20. okt 2017 Jeg tænker også det må Ålborg dyrehospital da kunne finde ud af smiley
    Men kender dem ikke.

• #6   20. okt 2017 du har ret - desværre mistede vi vores sidste skønne hund hos dem der har vagt så tilliden er ikke så stor, selv om det er et stort dyrehospital !! Det kan være nok så logisk eller ulogisk - men det er bare den fornemmelse vi har lige nu ..... så vil helst ikke bruge dem - har jo fundet en anden dyrlæge som vi har tillid til - men som jo så tager på ferie ......

• #8   20. okt 2017 Hinnerup er mere end en time væk smiley og desværre bruger alle samme vagtnummer her når det er de store dyrehospitaler ...... men du har ret .- må kikke lidt uden for Aalborg smiley

• #10   20. okt 2017 Lyder som en god mulighed - var bare i tvivl om hvor hurtigt det skal gå når det måske skal være kejsersnit ...

• #13   20. okt 2017 er ved at ringe rundt og har talt med Støvring dyrehospital - de virker kompetente og rigtig søde - de siger at det er en god ide at opløse en kalktablet - passende til hendes størrelse - i noget vand og give hende inden fødsel og så er de ved telefonen hele tiden i weekenden. Når hun så får veer og hvis der ikke sker noget så er de klar ..... kender dem ikke - men har set anbefalinger af dem på nettet ..

• #15   20. okt 2017 de ringer til mig om lidt - så vil jeg høre dem om det ....... håber det !!

• #16   20. okt 2017 Dyrehospitalet City Syd?

• #17   20. okt 2017 aalborg dyrehospital city syd ville jeg helt sikkert bruge hvis der skulle fortages kejsersnit smiley også akut smiley

• #18   20. okt 2017 Tak Nanamusen og TrineM for forslag til dyrelæge smiley

• #19   20. okt 2017 Dyrehospitalet i city syd er, efter min mening, nogle af de mest kompetente dyrlæger her i Nordjylland smiley

• #20   20. okt 2017 fuldstændig enig krølle! og de har et helt fantastisk personale! man føler sig altid meget velkommen! og de er hammer dygtige!

• #21   20. okt 2017 Kender en fb-opdrætter som har brugt City Syd. Tæverne har selv født nogle af hvalpene men er endt i kejsersnit pga forkert placerede/døde hvalpe. ligeledes en sealyham tæve med få store hvalpe. Ejer er srlv veterinærsygeplejerske og siger at de er enormt kompetente på city syd!

• #22   20. okt 2017 er der nogen af jer der ved om det er farligt at foretage et kejsersnit i dag ? vores egen dyrlæge vil gerne gøre det i dag inden ferien hvis vi vil have ham til det
    Hun burde være på enten dag 61 eller 63 efter parring i dag men hvad ville I vælge ?

• #23   20. okt 2017 Jeg tror ikke jeg ville gå med til et kejsersnit, uden tæven selv har prøvet først.

• #24   20. okt 2017 sådan føler vi også - det er kun fordi vi frygter det går helt galt - nogle af dyrlægerne vi har talt med har ikke tid i weekenden - troede jeg ikke man kunne sige når man har vagt men vi risikerer jo så at stå uden dyrlæge med en hund der SKAL have kejsersnit

• #25   20. okt 2017 Det var da nogle mærkelige dyrlæger... Selvfølgelig skal de tage en tæve ind, der skal have et akut kejsersnit, selvom det er weekend..

• #26   20. okt 2017 Har din egen dyrlæge ikke et nummer til vagtdyrlæge på deres telefonsvarer?

• #28   20. okt 2017 City syd. Jeg har dem som faste dyrlæger og selvom jeg kan få en i samme by som jeg bor i, har jeg valgt city syd. Jeg og min hund er helt tryg i deres hænder

• #29   20. okt 2017 Hej Frk. Jensen :.-) Jo de har Dronninglund dyrelæger som vagt og ved bare ikke om de har erfaring med kejsersnit

• #30   20. okt 2017 city syd har ikke vagten i weekenden :.)

• #31   20. okt 2017 så er hun tjekket og scannet og vi venter og ser hvad der sker i weekenden. Bliver enten en fødsel eller et kejsersnit men da hun endnu ikke er helt klar til at føde er det bedst at vente.....

• #32   20. okt 2017 Dronninglund dyreklinik er også rigtig gode smiley

• #33   20. okt 2017 det er jeg glad for at høre Krøllet kærlighed smiley for bliver det kejsersnit bliver det jo nok hos dem smiley

• #34   21. okt 2017 Så er fødsel i gang - nu kan vi se den sorte fosterhinde nær skeden men den er ikke kommet ud - vi overvejer om vi skal til dyrlægen for en sikkerheds skyld - det grønne udflod - meget lys grønt kom for en time siden - hvor lang tid kan der gå når man kan se fosterhinden men den ikke er kommet gennem skeden endnu ? vi taler med dyrlægen via telefonen og de siger vent- men hvor længe kan vi vente ?

• #37   21. okt 2017 måske er det bare mig men sort fosterhinde og grøn udflåd lyder altså ikke godt i mine øre??

men så længe der er presse veer så giv hende en chance, der kan godt gå lidt tid, men reager hvis hun bliver tært og ikke længer presser!

• #38   21. okt 2017 Nu var jeg barn, da min mors hund fik hvalpe, men jeg kan da huske at ved det ene kuld, der var de første hvalpe helt grønne, og det tog nogle dage for hunde mor at gøre dem rene smiley

Skal ikke kunne sige om det er normalt.

• #39   21. okt 2017 Altså da Uffe kom ud var fostervandet grønt og posen helt sort som den eneste og vi troede sådan set han var død (heldigvis ikke)
    men min dyrlæge sagde det kunne ske hvis der var en hvalp der var død eller gået i forråndelse tidligt i drægtigheden, og at man skulle være obs på det.. så altså det kan selvfølgelig være ingenting men det kan også være tegn på det ikke er helt godt

dog håber jegda for TS alt går som smurt!

• #40   21. okt 2017 hvalpen var død smiley kom ud hos dyrlægen som vi tog til men den var død og helt grå poter så han sagde den havde været død i flere timer smiley burde måske have sagt ja til kejsersnit i går ...... kan ikke lade være med at føle det er min skyld den døde og det er utroligt hårdt - tak for jeres tid !

• #41   21. okt 2017 Åh det er jeg ked af at høre smiley
    Men selvfølgelig er det ikke din skyld. Du har gjort dit aller bedste smiley

Kæmpe kram herfra! Håber tæven er okay.

Du kan jo evt. Tilbyde hende som ammemor, til hvalpe der har mistet deres mor smiley

• #42   21. okt 2017 årh marianne, kæmpe kram! smiley smiley
    det var absolut ikke din skyld!
    det er desværre hvad der kan ske og du gjorde virkelig dit bedste! smiley

• #43   21. okt 2017 tusind tak for svar Nanamusen - føles bare ikke sådan .- for i går var den i live hos dyrlægen og kunne være reddet med kejsersnit smiley men må sige til mig selv at måske var den for syg ..... knuzz

• #44   21. okt 2017 Tusind tak for svar Krøllet Kærlighed - tæven er super fin synes dyrlægen og hun har det godt - har fået noget penicillin for en sikkerheds skyld og noget smertestillende men de trak den døde hvalp ud af hende uden problemer... kan nok ikke bruges som amme når hun har fået penicillin men ellers en fantastisk ide !

• #45   21. okt 2017 søde det kunne være gået ligeså galt i går også! og at du vælger en naturlig fødsel er mindre skadeligt for tæcven! smiley det er virkelig øv og forstår godt du er ked af det! det gør rigtig ondt!
    men vær hellere glad for din tæve har det godt ! og så kan man jo altid prøve igen smiley smiley

• #47   21. okt 2017 Åh hvor trist. Kan kun forestille mig hvor mange bebrejdende tanker du må have. Det skal du ikke! Ja måske kunne et kejsersnit have reddet hvalpen, men et kejsersnit er ikke uden risici og du kunne have risikeret at miste begge. Du har din skønne tæve. Jeg håber for dig at næste gang, så ender du med et skønt kuld hvalpe.

• #48   21. okt 2017 tusind tak Louise .... ja mange tanker om hvad hvis - hvad hvis - og hvad hvis - håber også meget på at hun får en hvalp næste løbetid. Dyrlægen sagde at både mor og hvalp var pragteksemplarer og han ville ikke være nervøs for at hun skulle have en hvalp næste gang..... men av mit hjerte .... den smukkeste total sorte pige ligger død i stedet for at være fyldt med liv - hvor er det synd for vores tæve og hvor er det hele bare trist smiley

• #49   21. okt 2017 Der er ingen garantier her i livet. Du må forsøge igen næste gang og måske kommer der 2 eller 3 livskraftige hvalpe.

• #50   21. okt 2017 Tak Louise - håber jeg virkelig også - men bare en som den der var i dag - og så i live ville være fantastisk - vil jo gerne selv beholde den smiley

• #51   21. okt 2017 Det er ikke til at holde ud det - her - nu har hun lagt sig op i den lille kasse hvor hvalpen er og forsøger at få den genoplivet smiley :-( smiley
    vil altså prøve at finde en hvalp der mangler en mor - dyrlægen siger hun godt kan amme uden problemer for hvalpe .... ved nogen af jer hvor jeg kan henvende mig udover ammestuen - som ikke mangler nogen

Kommentér på:
dyrlæge i Nordjylland til brug for kejsersnit

Annonce