{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Spisevægring {{forumTopicSubject}}

Min skønne tæve er i dag blevet scannet drægtig, men tvivlen har ikke været så stor. Hun har siden ca. 1 uge inde i drægtigheden, ikke ville spise sit tørfoder, eller endda snuse til det.
Jeg har indtil videre kunne få hende til at spise vådfoder, hvor hun har fået forskellige varianter fra Real nature wilderness. Kun den med vildsvin faldt i damens smag. Fra i forgårs ville hun heller ikke rigtig spise det længere, men fik i nød en dåse Royal Canin Starter Mousse Mother & Babydog, som jeg havde stående.
Hun har haft lidt kvalme ovenpå drægtigheden.

Hun er vant til råt, men ikke som fast foder, grundet fryserpladsen desværre er trang. Så det bliver somregel kun til ben og lidt hygge. I dag købte jeg en pose BARF-for-de-dovne, MUSH Vaisto, som hun spise med stor glæde. For første gang i en måned har hun siddet og tigget efter mad. Så jeg har ryddet lidt ud i fryseren, og håber på at kunne mase forhåbentligt bare 10-15kg ind på den sparsomme plads, så den kræsne dame kan få bare lidt i maven.

Mit spørgsmål er så hvad i andre gør, når spisevægringen melder sin ankomst?
Jeg er i tvivl om jeg skal købe rigtig BARF, eller om jeg skal holde mig til færdig BARF'en. Evt forsøge at skjule noget opblødt tørkost i foderet. Hun får pt Wolfsblut.

Jeg har indkøbt fine bøger, og synes selv jeg har forberedt mig godt. Men det er altså ikke nemt at have en hund der beslutter sig for at intet er godt nok smiley smiley Normalt er hun heldigvis ikke så kræsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spisevægring
  • #2   24. okt 2017 Tak for rådet, Isabelle. Jeg sad netop og var tæt på at komme for stort hjem af én ting. Så må jeg lige se mig lidt omkring, og køber varieret hjem.
    I det mindste ved jeg at alt der har noget med ged at gøre, det er et absolut no-go fra hendes side af - så kan jeg da ikke gå helt galt i byen smiley


Kommentér på:
Spisevægring

Annonce