{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid
  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #2   25. okt 2017 Når løbetiden nærmer sig, begynder hanhunde gerne at have større interesse, tæven begynder evt. at tisse mere, og kønsdelene hæver op og så begynder de at bløde.

    Så ja, det kunne tyde på at der er løbetid på vej - og 7mdr er ikke unormalt for den første løbetid.

    Husk at det er når tæven stopper med at bløde, og får lysere udflåd, at hun er højløbsk og risikoen for drægtighed er størst smiley


  • #3   25. okt 2017 Jeg troede kun det var hanhunde der havde løsdele smiley

    Uuuuuundskyld smiley


  • #4   25. okt 2017 Man er normalt ikke i tvivl.
    Den lille bitte tissekone bliver til en aberøv, sagt direkte.


  • #5   25. okt 2017 Har lige checket det ?? od den ligner en aberøv + der var lidt blod der så hun er så kommet i løbetid, troede bare at der ville komme blodpletter hist og pist ??

  • #6   25. okt 2017 Det er meget forskelligt hvor meget tæver bløder - og også hvor gode de er til at gøre rent efter dem selv.

    Ved vores forrige hund, bemærkede vi nærmest ikke løbetiden, for hun blødte ikke ret meget og var samtidigt enormt hys med at holde sig ren.

    De to tæver vi har nu, bruger ikke meget krudt på at holde sig ren eller slikke pletterne op. Og særligt den ene bløder rigtig meget. Så det er meget forskelligt, men aberøven er et sikkert tegn smiley


  • #7   25. okt 2017 Ikke alle tæver drypper.
    Mine laver blodbad. Det ligner vi har slagtet en høne, fordi de ryster sig. Heldigvis tager de pletterne når de opdager dem, men jeg skal alligevel male væggene årligt.

    Noter datoen i din kalender, så ved du at om ca 6 mdr kommer den næste, så da skal du ikke planlægge aktiviteter involverede hanhunde.
    Husk at holde hende i snor og væk fra hanner i hele perioden.


Kommentér på:
løbetid

Annonce