{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Når en hund påvirker en anden hund negativt! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan blive så træt, når min bedre halvdels satan af en køter påvirker min egen negativt!

Min smukke og velopdragne Grosser har aldrig nogensinde bidt noget i stykker. Han gør bare ikke noget han ikke må indenfor. Slut.

Jeg har altid kunne stille en pose uåbnet foder i gangen, og han snuser måske, men vil aldrig bide hul i noget.

Men i går var der bidt hul på en 800 grams pose og der var 200 gram foder tilbage i. Samt to hunde med kuglerunde maver lå i stuen og sløvede den.

Helt klart den lille satan af en hvalp skyld!

Beviserne er tydelige, det er hvalpe tænder der har bidt hul i posen.

Min bedre halvdel er naturligvis uenig i dette, men jeg mener selv at det er tydeligt at det er hvalpetænder der har lavet et fint snit i posen.

Hvad siger eksperterne til beviset? En Grosser kan da ikke lave et så fint snit i en pose?

PS: De fik ingen aftensmad!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når en hund påvirker en anden hund negativt!
  • #1   10. nov 2017 Pas på om deres maver kan fordøje det - men jeg tænker at racen stopper i tide. Vi var meget tæt på engang at miste vores tidligere labrador, der fik skubbet fodderspanden på gulvet fra bryggersbordet så den gik i stykker og der var ta-selv bord. Men jeg tænker det er 300 gram - og din hund har en pæn god størrelse. Jeg syntes jeg ville nævne om det var værd at give en dyrlæge et kald.

    Ang at den lille lærer den store ballade - du er bestemt ikke den første til at gøre dig den erfaring. Det lyder til at begge hunde er helt normale, omend det ikke helt er ønsket lige i denne situation. Jeg har desværre ingen erfaring


  • #2   10. nov 2017 Jamen er det så ikke bare at stille foderet væk. Og ja hvalpe bider i ting, det er jo en af de måder de udforsker på. Jeg har altid været heldig med at min heller ikke har ødelagt noget. Min havde en stor papkasse han måtte bide i. Om det har været mere held en forstand skal jeg ik kunne sige

  • #3   10. nov 2017 Jeg er helt sikker på at "nogen" har lavet det der hul i posen for at hænge din uskyldige hund ud som tyv;) ellers er det med garanti den dumme hvalp som har lokket den uskyldige "lille" hund smiley

  • #4   10. nov 2017 @Trine.
    Nej, jeg gider ikke ringe til dyrelægen, fordi at de har spist foder.

    De klarer de snildt. De prutter forfærdeligt , men ud over det, så er de i forrygende humør. smiley

    @Vibeke.
    Naturligvis skal foderet da bare stilles væk, jeg har bare aldrig tænkt over det, da det ikke plejer at være et problem. Gangen har altid været stedet jeg smider noget, indtil jeg alligevel skal i kælderen.

    Når man har hvalp, så får man jo foræret foder konstant af alle mulige synes jeg. Så der står altid en pose, af en eller anden slags.

    At hvalpen bider noget i stykker, det er jeg ligeglad med. Det er en hvalp. Faktisk er den lille tæve ikke så slem.

    Diskussionen her i huset går på, om det er Grosseren eller hvalpe monstret der har bidt hul i posen?

    Der er vi ikke enige her i huset. smiley


  • #6   10. nov 2017 Jeg tror ikke det er tænder, der har lavet de to fine snit, men klør..

    Og så breder mysteriet sig.

    Scenariet:
    Lillevap kratter og bider i den velduftende pose og får lavet småhuller hvorfra en fristende duft breder sig.

    Storevappen fristes og supplerer med et par solide gravebevægelser tværs posen og der er åbent for lyksalighederne!


  • #7   10. nov 2017 Tror måske den lille har startet og så har den store tænkt. Det lille pus skal da ha hjælp og det gør en god storebror smiley

  • #8   10. nov 2017 @AG
    Tak, det er ekspert udsagn nummer, et i dramaet her i huset! smiley


  • #10   10. nov 2017 Tør jeg fortælle, at jeg havde verdens mest opdrage hund - indtil der kom en hvalp i huset.
    Istedet for at lære ham de gode ting, lokkede hvalpen hende med på ulykker konstant smiley
    Så hvis det forsætter, så har du noget at "se frem til" smiley


  • #11   10. nov 2017 Det hul / flængen i den pose er ikke lavet med hundebisser ... det er lavet med en sløv saks eller kniv.
    Hvis jeg var dig , ville jeg gemme alle skarpe / sløve genstande væk.

    Der må være pote / "finger" aftryk på genstanden .... undersøg det ... og du har synderen. smiley


  • #12   10. nov 2017 Jeg synes det er et imponerende lige snit.. smiley Jeg ville ikke kunne lave det så lige.....

  • #15   10. nov 2017 Der er nok blevet bidt et lille hul. Og i forsøget på at få snudepartiet igennem hullet, er posen bare revnet midt over smiley det er set og sket herhjemme (dog med en tom pose) smiley

  • #16   10. nov 2017 Her er de.

    Jeg synes det er tydeligt at se hvem der skyldig.

    Jeg forklarede dem situationen, og det var derfor at jeg tog et billede.

    Begge benægtede at det var dem!

    Vurder selv:


    profilbillede
  • #18   10. nov 2017 Det kan UMULIGT være dem der må have været en KAT forbi... smiley :D smiley

  • #21   10. nov 2017 De er uskyldige, det kan enhver da se !! smiley

Kommentér på:
Når en hund påvirker en anden hund negativt!

Annonce