406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hundebadning!!! Hundebadning!!!

Min Zeus har igår været 1 1/2 time i sjælsø og lege i dejligt lunt vand sammen med MANGE badende gæster og ville ikke op da vi skulle hjem. Det er jo bare skønt...MEN...da han havde slappet af i et par timer og skulle rejse sig kunne han ikk støtte på benet, han er stadig legesyg og piver ikke og gøer når der kommer nogen, idag går det dog bedre. Men han støtter ikke 100 % på det endnu. Kan det være overanstrengelse som hvis vi andre har løbet ell. motioneret for meget og han så har en øm muskel??? Kender nogen til det???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebadning!!!
  • #1   8. aug 2004 Hej med jer.
    Det kan nemt være overanstengelse!
    Han kan også været gledet og have forstrakt en muskel.
    Hvis mine ikke har været ude et stykke tid som nu i varmen og rende af kan de godt virke lidt stive i det senenre.
    Jeg plejer at give dem lidt massage, men det vil jeg ikke råde dig til med din.
    Prøv at se ham af i et par dage og ellers lade ham holde sig lidt i ro. Så skal det nok gå over.
    mvh Karin

• #2   8. aug 2004 Hejsa!
    Tak for din besvarelse...det har helt klart været overanstrengelse. Zeus er sit gamle "mobile" jeg igen, skal bare huske at han ikke skal bade så længe næste gang, selvom han elsker det og vandet er skønt. Han er altid i snor derfor er det begrænset hvor meget han normalt løber. Så i vandet har han jo knoklet rigtig meget, og det var lige lidt for længe. var lidt bekymret i starten for om det kunne være en fiberspringning. Heldigvis ikke :o)

Kommentér på:
Hundebadning!!!

Annonce