{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fældning nu??
  • #2   22. nov 2017 Min fælder også nu. Og nej, det giver umiddelbart ikke meget mening, men måske hænger det lidt sammen med, at vi tænder for varmen indenfor?

Eller også findes der en eller anden videnskabelig forklaring, som jeg ikke kender smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #3   22. nov 2017 En grå: syntes bare ikke at det giver mening nu hvor det bliver koldere smiley
    Mine katte fælder kun om foråret, også sætter de pels omkring efterår, det samme med alle heste jeg har arbejdet med.

Syntes aldrig at jeg har oplevet Rollo fælde nu, men måske at jeg husker forkert.. hmmm

Therese: Hvis der er en dybere forklaring (som der sikkert er), så vil jeg gerne hører den smiley syntes godt nok at der er voldsomt meget pels over det hele.
    Vores sofa ligner en hund når vi står op om morgenen, og er simpelthen fyldt med pelstotter over det hele.

• #4   22. nov 2017 Mine dyr fælder alle lige nu, både hund, kat og hest. Hesten er for anden gang dette efterår. Tror det har noget at gøre med at vejret svinger en smule

• #7   22. nov 2017 Et drastisk vejrskifte plejer at være nok. I år triggede en tur i åen, Kias fæld.

Hun er ved at være ovre det for denne gang ... indtil videre. Når vejret skifter så meget, så er det ikke til at sige om hun tager en tur til ...

• #8   23. nov 2017 Balder fælder helt vildt pt., og kattene gør ham kunsten efter. smiley

• #9   23. nov 2017 Alle mine tre langhårede collier starter altid fæld i november, så nu har de helt smidt overfrakken og ser noget pistne ud smiley

• #10   23. nov 2017 Ingen fæld her smiley

• #11   23. nov 2017 Bels har lige smidt alt efter drægtighed. Det kører fuldstændig efter hormoner og ikke årstid.

Jeg synes at Coffey burde have fældet nu, men han har heller ikke mængder af uld - fældningen kommer sikkert i januar når det er mest upraktisk.

• #12   23. nov 2017 JA mine tæver fælder også altid 4 måneder efter løbetid, så det er hormonbestemt.

• #13   23. nov 2017 Ulvar fælder også helt åndssvagt ??

Var lige så glad for min ruhårede hund, uden underuld, men nej... Han smider pelsen overalt! Min støvsuger er afgået ved døden, og selvom jeg fejer hver dag, så er hele min lejlighed nærmest overdrysset med sort pels.

Det ligner mest af alt et über deprimeret julelandskab smiley

Kommentér på:
fældning nu??

Annonce