{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

så spis dog! (franske bulldogs) {{forumTopicSubject}}

vi bliver snart bims! Efterhånden sker det ret tit at vi ikkek an få Bertram og Gustav til at spise noget.. det er ret frustrerende... De får noget vådfoder sammen med deres tørfoder men de syns åbenbart det er vildt kedeligt.. Nogle dage spiser de som om de ikke har fået mad i flere dage og så kan der gå et par dage før de spiser op igen... Vi har prøvet at smide det ud på gulvet men det er heller ikke så spændende... har hørt om andre franske der heller ikke rigtig gad spise.. er det normalt? det er begyndt her for et par uger siden. synes ikke det er så længe siden at de kastede deres mad i sig... har I prøvet noget lignende? tænker at skifte smag næste gang og håbe på det hjælper, men det gjorde vi også sidste gang så troede da at de trods alt ville få spist det da det var interessant nok i starten..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så spis dog! (franske bulldogs)
  • #1   4. jan 2007 helle N: der er ingen tæver i nærheden smiley og Gustav er blevet kastreret før han fattede de fandtes smiley det er bare så frustrerende de ikke vil spise!

Mia: nåh men så kan det jo være der er noget om det. vi giver bare ikke drengene særlig meget menneskemad. de får også leverpostejer engang imellem men de sidste par gange der har de bare spist leverpostej og rugbrød og efterladt tørfoderet....

• #2   4. jan 2007 Har haft en super kræsen hund, der vrængede næse af det fineste dyrlægefoder.. Hill's
    Hun kunne gå i en måned og kun spise ca det halve af hvad hun burde, og hun fik ikke noget ekstra ved siden af.

Efter jeg skiftede til Arion Premium er der ingen problemer med at få hende til at spise.

• #3   4. jan 2007 Alex N: det må vi prøve næste gang, jeg kan vel finde forhandlere på deres hjemmeside

• #4   4. jan 2007 maja: fodre I kun 1 gang om dagen? jeg er lidt i tvivl om det er for tidligt at gøre det med Gustav...

• #5   4. jan 2007 Hej Solvieg og Sture.
    Hva er det for nogle banditter der ikke vil spise :-))
    Eigil havde også en periode hvor han ikke ville spise særligt meget, jeg har skiftevis blandet torskerogn og leverposteg godt rundt i tørfodret (der var ikke en pille der var gået ramt forbi), men han blev hurtig træt af enten det ene eller andet. Nu har den stået på kogt kylling filet og et pump lakseolie i 3 uger, han er ikke blevet træt af det endnu, tværtilmod han står og små gøer for jeg skal skynde mig :-))
    Godt nytår til jer, håber snart vi ses.
    KH Jeanette

• #6   4. jan 2007
    PS: der bliver spist op hvergang!

• #7   4. jan 2007 hej Jeanette smiley
    godt nytår! det er længe siden! vi må snart se søde Eigil igen!
    vi har forsøgt os med lakseolien den kan de ikke li'.... desværre.
    knus
    solveig

• #8   4. jan 2007 eeeej det er søde Spencer der altid får mig til at smile smiley
    Trine, det kan være du har ret... jeg ved det ikke.. de spiser selvfølgelig også efter et par dage, men jeg hader når de ikke spiser

• #9   4. jan 2007 helle N: vi prøver med torskerognen, vi har også prøvet med makrel. nogle dage er det et hit andre dage gider de ikke røre det... prøver også a38, det har vi prøvet da Bertram var lille, det var også et hit i en periode smiley
    $Tyson 1 år i dag $ tillykke med fødselsdagen!!!! vi plejer at give dem først så de ikke tigger når vi spiser smiley de får heller ikke noget ved bordet

• #10   4. jan 2007 maja: så prøver vi også at gøre det en gang om dagen så kan Gustav få lidt mere om aftenen...

• #11   4. jan 2007 Trine*: jeg gør mit bedste smiley

• #12   4. jan 2007 Trine* hi hi smiley du får da ogs lige vænnet ham til noget vildt lækkert smiley

• #13   4. jan 2007 fnis så har man en meget forkælet hund smiley

• #14   4. jan 2007 tak smiley det får de ikke lov til smiley

• #15   4. jan 2007 Kender en der har 2 franske som hun heller ikke kan få til at spise noget!

• Rakijas S
    Rakijas S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Hunde: 3 Svar: 8
    #17   5. jan 2007 I naturen - ulveflokken - spiser man kun engang imellem, når der er jagtbytte og det er der ikke hver dag, måske i perioder kun en enkelt gang om ugen eller mindre....
    Hunde kan udlade at spise i perioder, faste perioder eller engang imellem.
    Men når de bliver sultne så spiser de.
    Prøv denne metode: Du vælger et foder som indeholder alt hvad dine hunde behøver - du bestemmer, du er flokfører. Så fodrer du dine hunde 2 gange om dagen - om morgenen og om aftenen, hver gang får de madskålen i 10 minutter og så fjernes den igen selvom den er urørt. Der kan godt gå mange dag før de spiser, men de skal nok spise.
    HUSK: Ingen hund er død af sult foran en fyldt madskål
    hilsen Rakijas

Kommentér på:
så spis dog! (franske bulldogs)

Annonce