{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

BARF - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg skal til at starte min newfoundlænder han, 6 år, på BARF fordi han døjer med allergi, og det giver generelt meget god mening med det BARF der. Så nu skal det altså være. Som hundemor har jeg lige total paranoia over at han skal få kyllingeknogler galt i halsen eller spide sig i maven med dem. Men jeg prøver at trække vejret dybt og minde mig selv om at videnskaben siger at RÅ ben er okay.

Så nu til mit egentlig spørgsmål; hvor får I fat i BARF mad, hvis jeg gerne vil holde mig til “menneskemad” forstået som så lidt som muligt af det der sælges som hundefoder og pænt er mærket med “MÅ KUN ANVENDES TIL DYREFODER” da jeg føler at det virker imod grundprincippet i at råfodre. Specielt når hunden har støvmide og lagermide allergi.
Så folkens hvor får jeg fat i kylling og okse og knogler og indmad og alt det andet som denne nye verden har at byde på?

Jeg bor ved Haderslev/Kolding hvis der er nogen fra området der har nogle specifikke steder (slagtere måske?) at anbefale

(Hvis i har nogle gode råd til en nybegynder eller råfodring af en kæmpe hund generelt (65kg) så kom også gerne med dem)

På forhånd mange tak for hjælpen, alle input er velkomne ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF - hjælp
Kommentér på:
BARF - hjælp

Annonce